Hoi meiden, Ik zoek een leuke naam die bij Ninthe past. Jongens- en meisjesnamen zijn welkom. Ik heb wel een paar wensen: -de naam mag niet in de top 20 voorkomen -de naam moet niet teveel lijken op Ninthe (dus niet Benthe) -ik hou niet van namen als Wesley, Kiano, Kaylee, Samantha en zo. Wie heeft er leuke namen?
ninthe was mijn favoriet voor onze jongste dus hier was het Ninthe en Fae geweest Lisan(ne) Oliva / Livvy Liza oef.. weinig inspiratie.. houd het hier dus maar bij.. komen vast nog meer en beter ideeen (ook voor jongensnamen)
Onze dochter heet L.une. Als we een meisje zouden krijgen zou ze ook Nint(h)e gaan heten. We hebben een zoon gekregen: T.imme. Andere opties: Fenne/Fiene/Fien Jule/June Nova Jade (op z'n nederlands) Nore Julan Tije Ties Tibor Tobe Jesse Jens Rune
Wel leuke namen, maar er zitten er een paar bij die in de top 20 staan en ik wil per se geen polulaire naam.
Ninthe en... Veerle Amber Merle Romée Imme Inga Meike Mieke Pleun Fiene Floor Fenne Lotte Jolijn Elise Eline Lianne Aniek Bent Brent Pepijn Merijn/Marijn Jelte Sybren Thijmen Fabian Jules Tristan Siebe Jasper Tomas Floris Wouter Jochem Jurre Melle Joost Stef
Ninthe en Romée Ninthe en Joëlle Ninthe en Esther Ninthe en Jasmijn Ninthe en Merel Ninthe en Amber Ninthe en Linde Ninthe en Jolijn Ninthe en Imke Ninthe en Thijmen Ninthe en Auke Ninthe en Jelmer Ninthe en Marijn Ninthe en Wessel Ninthe en Hidde Ninthe en Jorrit Ninthe en Siebe Ninthe en Jochem Ninthe en Tobias
Ninthe en Eva Ninthe en Jaline Ninthe en Lisabeth Ninthe en Marije Ninthe en Vera Ninthe en Merijn Ninthe en Sebas Ninthe en Douwe Ninthe en Ingmar Ninthe en Selmar
ninthe stond bij ons op het lijstje op nummer 2 . het is uiteindelijk Emily geworden. ook Romee en Amber stonden op het lijstje. voor een jongen hadden we op het lijstje staan: aiden liam jesse tygo