Hallo allemaal. Wij zijn nog steeds niet uit de naam en ik ben vandaag 38.1 weken zwanger. We twijfelen over een aantal namen. Omdat hier mensen meelezen die ik ken kan ik ze helaas niet neerzetten. Dat is dus wel jammer haha. We hebben onder andere een naam die ook eindigt met "an". Nu twijfelen we of dat wel samen gaat?? Welke naam vinden jullie mooi passen bij M.ilan? Ik wil evt wel een pb sturen naar mensen die met ons mee willen denken! Liefs Lottie
'k Wil wet even met je meedenken hoor, stuur maar een pb Alvast wat ideetjes: M.ilan en Dion M.ilan en Yannick M.ilan en Levi M.ilan en Noah M.ilan en Luca M.ilan en Twan M.ilan en Wessel
Okee bedankt voor de pb's ook van sommigen, ik zit nu via m'n telefoon dus reageer morgen weer op de pb's! Meer ideeën zijn welkom
ik vind of je Mi.lan en ......an bij elkaar kunnen geheel afhangen van de naam. Als het teveel lijkt wordt het al snel jut en jul achtig, ook omdat het al snel rijmt. Suggesties van mijn kant: T(h)ijn Jelle Lucas
Owww ik zou nog terug pben!! Zo druk geweest! Oeps. Probeer t nog voor ie geboren is, want uit de naam zijn we nog niet hihi
Wellicht wat nieuwe ideeetjes: Milan en Semme Milan en Robin Milan en Jaime Milan en Thije Milan en Melle Milan en Tobian Milan en Thygo Milan en Vince Milan en Mick Milan en Pelle Milan en Axel Milan en Joas Milan en Jonah Milan en Sacco Milan en Casper Milan en Seppe Milan en Sebas Milan en Diede Milan en Robbe Milan en Sieme Milan en Davis Milan en Jelco Milan en Remon Milan en Claes Milan en Maes