Saul vind ik een rare zelf verzonnen naam, Liam is een normale naam, maar vind ik niet mooi. Dus ik kies voor Joshua, maar echt mijn smaak is het niet.
Saul is een vrij bekend persoon uit de Bijbel.... Overigens heb ik Joshua gestemd, Liam vind ik teveel voorkomen.
Ik wilde alleen kwijt dat ik bij Liam teveel aan kleinkinderen van Pfaffs moet denken (in combinatie met jullie tweede dan). Saul vind ik heel mooi (voor degenen die het een rare naam vinden, google eens op zou ik zeggen), deze naam zou ik zelf kunnen geven.
Saul vind ik een zeer bijbelse naam, en daar houd ik niet zo van. Ik zou die naam vooral verwachten in joodse kringen. Liam vind ik lastig qua uitspraak. Joshua vind ik de leukste naam van deze drie. Uiteraard vind ik D. (naam zoon) het leukst voor een jongen, maar jullie hebben niet voor niets jullie shortlist bepaald.
wij zijn idd een beetje huiverig voor de link met de Pfaffs . Saul is idd heel mooi, maar schijnt nog al moeilijk uit te spreken te zijn in het Nederlands .
Joshua met stip op nummer 1. mijn jongste heet zo en het is een weinig voorkomende naam. Saul is niet mijn ding en Liam vind ik te populair