Voor het geval dat we een jongen krijgen, welke naam vinden jullie het leukste? Jelle Lars Leander Meisjesnaam zijn we gelukkig al uit, dat vindt ik echt veel makkelijker..!!
Lars of Jelle, maar dan Lars net iets leuker. Leander vind ik persoonlijk niet zo leuk. Succes met je keuze!
Jelle! Maar ik ben bevooroordeeld, mijn man heet Jelle en iemand die ik kende heet Lars. Blijft wel een leuke naam
Lars vind ik erg doorsnee, Leander daarentegen is een sterke, originele naam, heeft wel klasse. Jelle is in elk geval nog weer mooier dan Lars, naar mijn idee.
Ik kies voor Leander. Ik vind het een mooie naam! De namen Jesse en Lars komen wat mij betreft een beetje te veel voor. Succes met het maken van een keuze!
Jelle! Lars is me te populair en Leander doet me denken aan iemand die ik niet zo leuk vond en zo heet.
Ik ben een van de weinige zie ik maar ik zie de naam Leander staan en waaauw wat een leuke naam! Ik heb hem ooit wel eens eerder gehoord maar veel hoor ij hem niet. Erg leuke naam. Lars is ook wel oke maar Jelle vind ik echt helemaal niets!