baby shower feest wie heeft tips?

Discussie in 'De lounge' gestart door k0ekiemonster, 21 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. k0ekiemonster

k0ekiemonster Nieuw lid

21 dec 2009
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ga over een tijdje een verassings baby shower doen .... zelf hen ik er geen gehad of mee gemaakt maar het lijkt me supper leuk!!

vandaar dus dat ik op het iedee kwam dit te gaan doen

op internet heb ik al een aantal leuke dingen gezien om te doen

maar wie heeft ook zo een feest gehad of gedaan ?

tips en ervaringen zijn allemaal welkom
    wat vonden jullie bijvoorbeeld helemaal geweldig?

p.s. ik hoop dat het hier goed staat en dit is niet mijn eigen account maar ik weet niet zeker op DIE zwangere vrouw hier ook op het forum zit vandaar ;)

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Voor vriendinnen hebben we er al een paar georganiseerd!

Lekkere koekjes op tafel, beschuit met muisjes en heel het huis vol met slingers!
    Evt een taart bestellen met een echo foto of een bolle buiken taart laten maken.

Onze ervaring;Bij de 1e shower deed iedereen voor 10 á 15 euro wat kopen met het gevolg dat een hoop dubbel werd gegeven, de helft niet werd gebruikt enz enz
    Verzamel dus onderling wat geld en koop daar een paar grote dingen voor. Bij een babygym of een DooMoo Seat.

Zorg ervoor dat de zwangere nergens vanaf weet en zorg dat ze met een smoes word weggelokt!

Wie zou je kunnen vragen;

moeder
    schoonmoeder
    zusjes
    schoonzusjes
    vriendinnen
    nichtjes
    tantes
    vrouwelijke collega's
    enz..

Je kan ook om de tijd te doden spelletjes doen;

(snoep)spenen happen ---> zelfde idee als koekhappen
    Babyfoto raden; iedereen neemt een foto mee van zichzelf en de rest moet raden wie het is.

Succes!

3. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Voor mijn tante hadden ze een vrouw ingehuurd en die kwam met allerlei knutsel dingetjes aan. Was echt heel leuk!!! Zo ging de een filodeeg dingetjes maken, de ander een serviesje beschilderen, weer een ander knuffel maken enzo enzo was echt heel erg leuk!! Weet alleen niet hoe die vrouw heette, miss ff googelen!

4. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    wat ik zelf ook leuk vind is: ergens in het huis een camera neerzetten, met iemand erbij, en iedereen verteld iets voor de camera of doet iets, voor de baby en mama, ook vooral erg leuk voor later!!!

5. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik had er ook 1 gehad. Mijn zusje had bij een babywinkel een lijst met spulletjes online laten zetten waarvan ze wist dat we die nog moesten hebben en dan kunnen mensen online bestellen en afvinken. Zo krijg je niets dubbel.

Ze verstuurde kleine babyluiers als uitnodiging, ik kreeg die naderhand te zien :D

Ze had wedstrijdjes bedacht zoals raad wat er in de luier zit (mars, mosterd enz)
    en voor de mannen wedstrijd luier aandoen bij een pop haha.

Ik had een bolle buik taart gekregen, yummie. Ze had ook lange vingers met muisjes gemaakt en allerlei andere lekkere dingen. Het was echt super!

6. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ik heb er ook een gehad van vriendinnen zij hadden een heel draaiboek voor de middag gemaakt. Wij deden:

-hapje drankje, en ik kon bijkomen van de schrik haha.
    -zelf rompers met stiften versieren
    -een schilderij voor de baby kamer maken
    -luier verschonen wedstrijd
    -raden wat we zijn, iedereen kreeg een briefje op zijn rug waar een voorwerp op stond, je moest zelf vragen aan elkaar stellen over het voorwerp en zo raden wat je was. Ik was een boxpakje.
    -binnen 1 min zoveel mogenlijk was ophangen, met tel en baby in je handen.
    -baby foto's raden

Tussen door hadden we hapje drankjes enz..

Deel Deze Pagina