Hoi ladies Wij hebben deze naam nu na lang wikken en wegen op nummer 1 staan... Het is een top 10 naam, maar dat heeft oudste dochter ook (L.ynn) Wat voor associaties hebben jullie met E.va? Vinden jullie de namen van de zusjes goed bij elkaar passen? Alvast bedankt voor de reacties!
Toevallig! Mijn neef heeft twee dochters, je raadt het al; oudste heet Lynn en de jongste Eva! =D Ik vind het erg leuk bij elkaar passen..
Vind het leuk bij elkaar, maar heb zelf echt absoluut niets met Eva. Komt mij veel te veel voor en eerste associatie is Adam haha.
Past goed samen, maar persoonlijk vind ik Evi/ Evy leuker dan Eva. (De schrijfwijze Evy met een y vind ik wel leuk bij Lynn staan!)
Thanks voor de feedback! Ik vind evi niet zo leuk... Eva is m.i. Wat tijdlozer, had dat met L.ynn ook (je zou het niet zeggen haha) maar toen ik op de middelbare school zat had ik een vriendinnetje die L.ynn heette, die naam is me altijd bijgebleven dus toen we wisten dat het een meisje werd had ik meteen die naam en wist toen niet dat het trending was Eva is idd iets anders qua categorie maar ben blij dat jullie m ook vinden passen bij L.ynn
Ik vind Eva prachtig was hier ook zeker een kanshebber. Inderdaad een ander soort naam dan Lynn maar niet storend.
Leuke naam! Passen ook goed bij elkaar Even off topic.. Met wat voor reden wordt er een punt achter de eerste letter van de naam gezet? Zie dat hier heel vaak voorbij komen... Vraag het me al een tijdje af haha