We kunnen weer 2 maanden er tegenaan

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Rihana23, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rihana23

Rihana23 Actief lid

19 okt 2011
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    CB bezoekje gehad en alles was goed tot zover ze iets kunnen beoordelen ;)

Heb het prikje van 11 mnd verzet voor 2 maanden, gelukkig deden ze hier niet moeilijk over.

Voor de rest weet ik echt niet wat ik daar elke keer doe :)

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik vind het cb juist leuk ahhahahaahaa

waarom heb je de prikjes verzet als ik vragen mag, gewoon nieuwsgierigheid hoor

3. Rihana23

Rihana23 Actief lid

19 okt 2011
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    echt? Kan mij er niets bij voorstellen hihihi..... misschien omdat ik dingen sowiezo niet leuk vind omdat het op afspraak gaat..

Ik mijn zoontje er nog te jong voor gecorrigeerd is hij 9mnd en hij heeft al zoveel moeten doen....

4. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Het ligt er waarschijnlijk ook aan naar wie je toe moet. De verpleegkundige hier is echt een schat en ga ik graag heen. De arts vind ik vresselijk en ga daar dus minder graag heen.
    Het is goed dat er iemand naar je kindje kijkt vind ik...zodat als er iets niet goed is ze dat gelijk kunnen melden...

5. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Hier ook geen problemen met t CB. Ik vind t ook wel leul om te gaan.. En luister alleen naar datgene wat ik wil horen ;)

6. happymama

happymama Niet meer actief

vind t cb ook altijd wel leuk de arts is hier ook minder , vanmiddag komt de verpleegkundige hier om nog es te wegen , mag nu niet op t cb komen met rs virus

7. Rihana23

Rihana23 Actief lid

19 okt 2011
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier eigenlijk zowel de arts als vpk aardige mensen misschien omdat mijn zoontje kleiner is en ik mij gewoon niet prettig voel omdat hij een sonde heeft....

Deel Deze Pagina