vandaag...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kejay, 19 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ik heb zo'n baaldag vandaag... zo'n gevoel dat de hele wereld de pot op kan :cry: Ik sta op het punt om te gaan janken, alles zit tegen deze week.

We hebben een bedrijf (auto's) en nu komt de gemeente aankloppen over vergunningen, al die jaren niemand naar om gekeken. Aangezien wij nog niet de middelen hebben om een grote hal te huren (€2500,- per maand voor 100m2) zie ik de toekomst somber in. We doen alles volgens de regels precies zoals het hoort, omdat die andere het niet doen zijn wij de lul.
    Nu moeten we dus driftig op zoek naar een locatie waar we de auto's kwijt kunnen, waar een vergunning te krijgen is en die betaalbaar is!
    Ik zie onze toekomst en alles waar we zo hard voor gewerkt hebben van ons afgepakt worden. Er is maar 1 vraag die de hele tijd door mijn hoofd speelt: en nu?

De stress veroorzaakt spanningen en ruzie's tussen mij en mijn liefje...
    Soms staan we op het punt elkaar de kop in te slaan.
    Ik voelde me zo goed de afgelopen paar maanden, en nu, heb ik het gevoel of het zo onder mijn voeten vandaan weg zakt. Ik wil mijn bed in duiken en er voorlopig niet meer uitkomen. :cry:

Toch fijn dat er dan een forum is waar je je frustraties even weg kan schrijven.
    Wie van jullie heeft ook wel eens zo'n bui? Soms denk ik dat het aan mij ligt, dat ik raar ben.
    pfff, hoop dat het snel over is en dat de rust weer terugkeert

2. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Jeetje meis is niet niks zeg....
    Heel veel sterkte hoor (((knuf)))

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Je bent niet raar hoor.. ik had zondag zo'n dag dat ik alleen maar wou huilen..

wel goed balen voor jullie.. hoop dat alles toch nog goed komt.

dikke knuff !

4. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Nou je bent echt niet raar hoor!
    Herken het helemaal, echt zo'n dag dat het allemaal ff niet meer hoeft voor je!
    En waarom duik je niet ff je bed in?
    Maak er ff een dagje voor jezelf van, als je je zo voelt dan is het gewoon het beste om ff jezelf te vertroetelen! Misschien ff lekker op de bank hangen, tv kijken, iets lekkers erbij.
    Of anders ff de stad in en iets leuks voor jeze;f kopen.
    Op zo'n dag komt er anders toch niets uit je handen.

Succes en kop op!

5. Kejay

Kejay Niet meer actief

bedankt voor de lieve woorden!
    Ben inderdaad gewoon weer mijn bed ingedoken. Als je slaapt hoef je tenslotte nergens aan te denken, is wel even lekker.
    Ik ga mezelf lekker trakteren vanavond, ik eet alleen, mijn vriend is druk met van alles regelen. Iets lekker vets ofzo en dan op de bank ploffen om csi miami te kijken (is vanavond toch?)

6. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    psies!
    HEEL GOED

lekker voor jezelf zorgen!
    Vanavond Hermans helden..vind ik altijd erg leuk!

7. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    HEB JE AL EENS AAN GEDACHT OVER DE GRENS IN BELGIÊ TE GAAN. Zo hebben we een wagen gekocht van een nederlandse handelaar die in weelde woonde en z'n auto's had staan en z'n zaak nog op een adres in nederland

8. Kejay

Kejay Niet meer actief

zico, bedankt voor de tip. Ik kan het altijd voorstellen, maar ik denk dat het voor ons te ver weg is.

9. sabine1986

18 mei 2007
    47
    0
    0
    Gehandicapten begeleidster
    Nou raar ben je zeker niet hoor! Ik had maandag zo'n bui. Kon alleen maar huilen :cry: , alles zat tegen.
    Ik heb mezelf lekker in de watten gelegd. Eerst wezen shoppen en daarna met een bak ijs in bed een filmpje gekeken.
    Als je in je bed wil duiken moet je dat lekker doen!
    Heel veel sterkte, en ik hoop voor je dat alles goed komt.

Liefs Sabine

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hier zijn de prijzen zo hoog ook niet.

11. Lindaa1988

Lindaa1988 Niet meer actief

veel sterkte meid!

12. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    En?

Voel je je vandaag al wat beter?

groetjes debby

13. Bloempjes1313

Bloempjes1313 Actief lid

21 aug 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    Hey meis...
    Ik ken het gevoel hoor...
    Heb ook af en toe wel eens zo'n enorme baaldag !
    Soms heb je dat wel eens ... gaat wel weer over!

Sterkte en een dikke knuf voor jouw ! ;)

14. Kejay

Kejay Niet meer actief

Nou heb niet al te best geslapen, dus ben wat langer in bed blijven liggen. Mijn vriend is maar alleen wezen werken vandaag, is misschien ook wel beter want bij de kleinste dingen vliegen we elkaar in het haar. Soms is het zo moeilijk prive en zakelijk gescheiden te houden :rolleyes:
    Maar goed, we zijn druk aan het rondbellen, wie weet komt er wat uit.

Bedankt meiden :p

Deel Deze Pagina