we moeten een nieuwe friteuse....

Discussie in 'De lounge' gestart door Grietjenb, 6 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hier grote airfryer. Vind m fantastisch voor veel dingen ook voor snacks maar niet voor friet.
    Smaakt echt niet. Zelfs de kids moeten t niet hebben.
    Gewone friet of ovenfriet; het is niet lekker. Aardappelschijfjes en krieltjes weer wel.

2. Butchke

Butchke Niet meer actief

Hier ook fan vd airfryer xl. Heerlijk verse frietjes erin, duurt ongeveer een kwartiertje. Verder alle snacks en dat smaakt ook helemaal prima. We gebruiken hem ook voor het bakken van vlees, vis en aardappelen, mini pizza etc etc

3. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Wij hebben de aeofryer.
    Sinds we die hebben heb ik na het eten niet Meer last van mijn maag.

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Wij hebben ook een airfryer, maar voor patat en snacks pakken we de volgende keer weer de gewone frituurpan. Patat wordt niet egaal gebakken, deels slap, deels goed, deels keihard (ondanks heel vaak, elke 5 min, omschudden). Het zit er ook zeker een half uur in. Ovenkroketten zit een verschrikkelijk dikke laag paneer omheen, wat een beetje aandoet als karton. Frikandellen exploderen bijna, om vervolgens dusdanig te krimpen dat ze in stukken uiteen vallen. Minisnacks gaat dan wel weer prima, en hamburgers ook. Verder nog niet veel geprobeerd. Kipfilet lukt wel erg goed.

5. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Wij hebben een airfryer maar 9 man zou ik het niet doen. Kroketten is zown 11 min voor 2 stuks als je die van mora hebt. Maar idd ze hebben wel een dikke laag en echt geweldig vind ik ze niet (oke in mn zwangerschap at ik dus wel zowat elke dag een broodje kroket hahaha)
    En ja die frikandellen ontploffen soms een beetje dat ze open scheuren.

Toch hebben we geen spijt van de aankoop mn patatjes zijn super lekker (ah mini friet, groene zak franse frietjes ) komen er heerlijk uit net als de kipnuggets en mini snacks ook.
    Maar regelmatig snak ik wel naar echt frituur. Dus we gaan binnenkort wel weer vet halen voor in de frituurpan

Deel Deze Pagina