we moeten er steeds weer om lachen!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door RosaLynn, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    ik heb een dochtertje die in juli 3 word
    en ze krijgt nog steeds de borst wanneer zij en ik er zin in hebben ;)

ze komt iedere ochtend onze kamer inlopen , kruipt in bed en legt zichzelf aan de borst na een tijdje zeg ik vaak : klaar! andere (ze is gek op mijn linker borst en wat minder op rechts)

nu kijkt ze ons iedere keer met echte wijze oogjes aan en zegt "Nee mama zit nog een beetje er in!"

iedere keer liggen papa en mama dubbel van het lachen en kijkt ze ons aan van "wat lach je nou het is zo" :D

ik kan niet kolven dus geen idee of ik nog melk aan maak... maar als ze blijft vragen en zegt dat er nog een beetje in zit moet ik haar maar geloven haha

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wat lief!! Hier is ze een maandje geleden gestopt. 'bosje is op' zei ze. Sta ook volledig droog door de zwangerschap waar ik van baal.
    Eergisteren wilde ze opeens weer even, heeft ze heel even een paar teugjes (zonder melk denk ik) genomen en toen was het klaar. Als ze wil (nu 2x sinds ze is gestopt) wil ze alleen links.
    Hier liet ze er eerder een week tussen, toen 2x gedronken en daarna 2 weken niet, dus gevoelsmatig is ze gestopt.
    Maar kan best zijn dat ze af en toe nog even wil.
    Ik hoop het stiekum, zou graag willen tandemen en mis het ook.
    Maar zo leuk he die momenten!

Hier vertelde ik haar steeds tijdens het drinken dat ik een baby in de buik heb, dat daarom de melk bijna op was en dat de baby straks ook uit de borst wil drinken.
    Dochter op een gegeven moment tijdens het drinken: 'mama, baby buik he' en 'baby ook bosje drinke'. Zo lief!

3. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    ik ben benieuwd of ik straks 2 kindjes kan/mag voeden! lijkt me zo raar zo een heel klein meisje straks aan mn borst terwijl ik de "grote"meid gewend was :)

lekker makkelijk die legt zichzelf wel aan haha
    hier ook regelmatig "mama baby in dr buik"zo lief :D

Deel Deze Pagina