Hallo allemaal ik ben stephanie. 19 jaar woon op mezelf met mijn verloofde en mijn chihuahua van 4 jaar en een pupje jackrussel van 12 weekjes oud. ik en mijn vriend willen graag een kindje. van de week zijn we gaan klussen zonder hulpmiddelen bijv condooms enzo ook geen glijmiddel ivm zaaddodende middelen ofzo ( las ik ) nu ben ik benieuwd. ik hoor velen verhalen, dat je maar 1 kans per maand heb zwanger te worden. ?? is dat zo of heb je alle-dagen-pret , want zo ja dat betekent dat ik moet wachten na me ongesteldheid en dan echt wat ovulatie tests kopen of zorgen dat we het na een week van me ongesteldheid het elke dag doen haha. arme vent . wie kan mij wat raad geven wat kan ik extra doen om te proberen zwanger te worden?
Je ben idd maar een paar dagen vruchtbaar.. Meestal kom je ei ongeveer 14 dagen voor je ongesteldheid Maar dit kan ook 10 dagen voor je ongi of ook 18 dagen voor je ongi.. Zaak is dus uit te zoekeb wanneer je je ei heb(je kan daar ovulatietesten voor gebruiken en soms voel je het ook) En dan de dagen voor je , dag op je ei, en een keer na je ei sex hebben De eerste dag van je ongesteldheid is ook de eerste dag van je cyclus
Heey littlemesthpnie Je kan een een dag voor je eisprong doen en op de dag zelf. Want de sperma (vers) van je vriend kan ongeveer 72 in leven blijven in de vagina en ingevroren sperma kan ongeveer 48 uur in leven blijven. En eicel blijft 24 uur in leven na de eisprong. De snelste sperma bereikt de eicel binnen 45 min.