(Nogmaals) veel sterkte voor jou en je man, Zico! Ik vond het zo mooi dat je toch nog zwanger was geraakt, je was er zo blij mee... en dan nu dit! Echt heel triest voor jullie.
He wat verschrikkelijk moet dit voor jullie zijn Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: Heel veel sterkte! Dikke knuf!
zico meisje, wat een nare toestand.... heel erg veel sterkte..... je bent er veel voor me geweest afgelopen tijd toen ik het erg moeilijk had met pake, weet dat ik er nu ook voor jou ben! dikke knuffel!
Heb je maandag curretage Zico? Ik had voor je gehoopt dat de afdrijving uit zichzelf was begonnen. Heel veel sterkte!
neen ik denk dat de afdrijving niet doorkomt. Morgen om 19.00u bij de gynocoloog. Ik denk dat ons kleintje er nog steeds zit, we zullen morgen na de echo meer weten, we denken dat er morgen word overgegaan tot curretage, ben z'n laatste patient, hij heeft me er speciaal bij geplaatst
zico, heel erg veel sterkte vandaag! ik denk aan je en brand vanavond een kaarsje voor jou en je kleintje......
Woorden schieten tekort.. Heel veel sterkte, ik hoop dat jullie veel steun bij elkaar zullen vinden en dit verlies een plekje zullen kunnen geven..
Lieverd, hoe is het gegaan meis! hoop dat je afscheid hebt kunnen nemen voor zover dat kan! Ik denk aan je meis!
hallo, omdat er een spoedoperatie is tussengekomen en we pas tegen 20.00u aan de beurt waren heeft de gynocoloog nog eens een echo genomen om te kijken en ons kleintje zat er nog steeds. Ons kleintje was er maar zonder hartslagje nog steeds. We moeten morgen om 10.00u terug binnenkomen omdat het vandaag al te laat was. Morgen ergens in de dag wordt de curretage gedaan. Lief klein engeltje nog niet een echt bengeltje maar al zo lief je bent voor ons allemaal een echte hartedief je sterretje zal stralen door de bergen en dalen ik stuur je nog een laatste kusje want we hebben je ondanks alles zo lief