Hallo Meiden, Ben helemaal blij vandaag , want we hebben net in het ziekenhuis het groene licht gekregen om te beginnen met IUI. Omdat ik al 6 dagen in mijn cyclus ben, mag ik nu niet beginnen met het slikken van chlomid, maar mogen we het gaan proberen in mijn eigen clyclus. Eindelijk wordt het allemaal concreter. Onze uitslagen waren als volgt: gemiddeld/slecht zaad (28% maar is sterk wisselend), samenlevingstest was negatief, mijn bloedtest was goed en de hsg is ook goed (geen verstoppingen). Eindelijk niet meer te hoeven wachten, maar aan de slag. We zitten in het ziekenhuis in Eindhoven en daar kunnen we 7 dagen per week terecht. Wel gaan we net voor of net na mijn eisprong op vakantie, dat wordt nog wel even spannend. A.s zaterdag krijg ik een echo om te kijken hoe de groei van mijn folikels verloopt. Ik ben binnenkort jarig en het zou echt mijn mooiste kado ooit zijn, als ik dan zwanger blijk te zijn. Ik weet dat ik ook realistisch moet blijven, maar vandaag ben ik effe super positief. Ik volg vele verhalen van jullie en het kan het lukken met IUI. Vandaag zweef ik heerlijk op mijn roze droomwolk en daar mag ik nog even heerlijk van genieten van mijzelf \/ . liefs, Aurelie
Hoi Aurelie, fijn dat jullie groen licht gekregen hebben om te beginnen met IUI. Wens jullie veel succes! Wij zullen op korte termijn ook met IUI gaan beginnen. groeten Mirjam
Fijn dat jullie groen licht hebben gekregen! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes toegewenst met jullie IUI behandelingen xxxx Maria
Aurelie! Wat spannend! Super joh! Kan me voorstellen dat je op een wolk zit. Ik zit naast je, wij gaan vandaag voor de eerste keer voor IUI en ik zit sinds die tijd ook meer met mijn hoofd in wolken dan daar waar eigenlijk zou moeten zijn, maar goed, geniet ervan en ik duim voor je! Liefs Ester.
Hallo Meiden, Bedankt voor jullie lieve reacties. Dit maakt dit form zo bijzonder, omdat ondanks dat iedereen genoeg aan haar eigen hoofd heeft, er altijd tijd is voor een positief woord voor de ander. Dit geeft mij een goed gevoel. Stienke: ik was je al een tijdje kwijt, maar fijn om weer iets van je te lezen en succes natuurlijk. Elle: we blijven elkaar mooi volgen en dat allemaal maar gauw mag lukken. Amber: lief van je en je bent stiekem van harte welkom op dit topic. Geniet van jouw roze wolk, want daar geniet ik stiekem ook een beetje van. Iedereen geniet van het mooie weer, neem een lekker ijsje en als je met de sproeier in de szon staat, vind je de regenboog en en met beetje geluk en geduld vinden we daar allemaal onze "pot met goud" liefs, Aurelie
Hoi Aurelie, Fijn dat jullie met IUI kunnen beginnen en dat dat ook snel gestart gaat worden. In welk ziekenhuis in Eindhoven zitten jullie? Wij in het Catherina-ziekenhuis. De onderzoeken lopen nou nog (ik moet alleen nog een HSG-onderzoek), dan krijgen we het vervolgtraject te horen. En ik hoop ook heel erg dat het ook IUI gaat worden. Veel succes en hopelijk is het snel raak!
Hoi Zonneschijn, Ik zit ook bij het Catherina ziekenhuis en dat bevalt prima. Wanneer heb je je HSG? Probeer van te voren naproxen te krijgen. Dit is een pijnstiller die mijn gyn mij had voorgeschreven en die ik als zeer prettig heb ervaren. Voor de rest valt de HSG reuze mee, maar waarom zo je je zelf het moeilijk maken als het ook makkelijker kan. Succes liefs, Aurelie
Volgende week donderdag is mijn NOD dus dan kan ik gaan bellen voor een afspraak (er vanuitgaande dat ik ook deze keer weer gewoon ongesteld word). Ik mag pas bellen als ik ook echt ongesteld ben geworden, ik mocht niet alvast een afspraak vooruit plannen. Kon jij dat wel? We gaan de week erna op vakantie, dus ik ga waarschijnlijk wel een maand zelf proberen missen. Moest jij lang wachten tussen het moment van bellen en het HSG-onderzoek zelf? Ze schijnen zo'n onderzoek maar 4 keer per week te doen, vertelde een assistente. Ik ben van plan om vantevoren een Ibuprofen te nemen. Naproxen ken ik niet, is dat zwaarder? Ik zie dat jij ook 32 bent, dus we lopen een beetje parallel.
We lopen zeker parallel, want we gaan ook nog eens tegelijk op vakantie! Dat is trouwens wel een heerlijk vooruitzicht. Ik heb er echt zin. Ik had het geluk dat ik ongesteld was op de dag van mijn bezoek bij de gyn, dus toen kon ik direct mijn hsg inplannen. Volgens maakte het niet uit hoeveel dagen dit was na mijn nod dag. In mijn geval was het dag 8. Ik vermoed dat naproxen sterker is. Ik had aangegeven erg bang te zijn voor de pijn en toen heb ik dit voorgeschreven gekregen van mijn gyn. liefs, Aurelie
Wij vertrekken a.s. zondag voor een weekje Rhodos en daar hebben we allebei veel zin in. De echo ging, maar eitjes waren mini. De grootste was 9 mm, maar ik heb geen idee eigenlijk hoe groot ze moeten zijn, voordat ze vallen. Ik hoop dat er eentje rijp genoeg is, voordat wij op vakantie gaan. Moet nu in ieder geval om de dag een echo laten maken en ik mag morgen weer. Alvast een fijne vakantie, moch ik je vd week niet meer op dit form treffen. liefs, Aurelie