Geniet van je vakantie Aurelie! 4,8 is mooi hoor! wij hadden 4.2, daar was ik al zo blij mee (de vorige keer was het 600.000) Hele fijne vakantie en goed broeden hoor!
Heel veel succes Aurilie. Ik heb vandaag mijn 4e IUI gehad. Ons zaad aantal was veel minder. Mijn had na bewerking nog 1,4 miljoen over. Ik had wel 3 eitjes. Dus dat was wel weer een goede teken. Een ervan was zelfs al 25 mm geworden en de andere twee 15 mm. Maar afwachten ..... groetjes
Hallo Meiden, Daar ben ik weer. En ik moet zeggen een weekje op vakantie naar de zon is echt een aanrader voor iedereen. Het is de ideale manier om even je gedachte te verzetten, maar nu het aftellen is begonnen, wordt het toch wel weer erg spannend. Probeer niks te voelen en nergens op te hopen, maar dat is wel heel moeilijk! Over 5 dagen kan ik testen, maar ik heb net nog even de verhalen van lotgenoten op het IUI form gelezen en dat was weinig positief. Nooit gedacht dat het emotioneel zo zwaar allemaal zou zijn. Elke maand weer die hoop en tot nu toe de terleurstelling. Maar goed ik zit nog op het wachtbankje en 25 mei is mijn verjaardag en daar kan toch alleen maar een positieve uitslag opkomen, toch? Ga mijn koffer maar uitpakken en nog even lekker alle onze mooie vakantiemomenten herleven. En ik weet niet hoe het bij jullie zit meiden, maar bij ons is de seks onder druk niet altijd een succes, maar op Rhodes ver weg van alle stress, was het weer als vanouds! En daar kan ik wel even op teren. liefs, Aurelie
Fijn dat de vakantie goed bevallen is! Afleiding helpt goed ja. Wij zijn ook weer thuis van een weekje Madeira. Er zitten wel heel veel bejaarden op dat eiland. Maar ik moet zeggen dat dat na een jaar zwanger proberen te worden wel fijn is; even geen jonge ouders of zwangeren om me heen...! En sex op vakantie in deze tijd is inderdaad veel meer ontspannen dan thuis. Hoewel wij het deze week veilig moesten doen (door het hsg-onderzoek dat morgen is), ook wel tegenstrijdig. Nu nog 5 dagen wachten, spannend! Zou wel heel mooi zijn, een positieve test op je verjaardag. Succes met wachten!
Zonneschijn, ik krijg dinsdag een hsg in het mmc in eindhoven.Vind het héél spannend allemaal!Ik vraag me alleen af of we diezelfde maand ook voor iui mogen....(hebben er nu al 7 gehad zonder gewenst resultaat...)ik weet dat je veilig moet klussen tot het onderzoek,maar daarna...?Of is daar niets van gezegd? In ieder geval veel succes! Ennuhhh,Aurelie,ook hier ff melden dat ik voor je duim!
Hoi Patricia, Ik ga er wel gewoon vanuit dat je daarna weer "gewoon" mag klussen, maar weet dit eignelijk niet zeker. Ik was al zo blij dat ik het onderzoek precies tussen menstruatie en eisprong ingepland kreeg, nu is er geen verloren maand (ook al is de kans op natuurlijk zwanger worden heel erg klein). Heb je IUI in je eigen cylus of hoef je voor dag 10 in je cyclus sowieso nog niks te doen? Ben er nog niet helemaal in thuis in IUI dus misschien was dat wel een vreemde vraag.
Hallo HSG Dames, Klussen na de hsg is gewoon legaal hoor! Wat betreft de iui, die kan volgens mij in dezelfde maand als de hsg. Het enige is dat er in de meeste gevallen chlomid geslikt dient te worden vanaf 3 dag van je cyclus. Dat redt je niet na de hsg, maar mijn eerste iui is gedaan in mijn eigen eisprong en dus zonder stimulatie van de chlomid. Of dit gewerkt heeft, kan pas over 5 dagen zeggen, maar er is veel mogelijk. Succes allebei met de hsg, die ik trouwens ook in eindhoven heb gedaan. Had wel een pijnstiller van te voren gevraagd. Ik heb naproxen gekregen en had zo goed als nergens last van. Succes ermee! liefs, Aurelie
Hey Aurelie, fijn dat je even je gedachten hebt kunnen verzetten tijdens de vakantie. Verder wil ik je heel veel succes wensen de komende "wachtdagen" t Is nu echt spannend voor jullie, en we hopen natuurlijk allemaal op een positieve uitslag, dat zou t mooiste verjaardagscadeau zijn. Zal voor je duimen meid.
Hoi Miss, Bedankt voor het moed inspreken en met al die mensen die voor mij aan het duimen zijn dat moet toch wel iets positiefs opleveren. liefs, Aurelie
Ondanks dat ik me er nogal zenuwachtig om maakte viel het mee. Heb wel 2 ibuprofens genomen vantevoren. Hierdoor voelde ik wel wat krampen maar niet zo erg als wanneer ik normaal gesproken ongesteld word (maar dan heb ik er ook wel heeel veel last van). Biede eileiders waren goed toegankelijk. Dus dat is fijn. Nu wachten tot het 6 juni is en we de eindconclusie te horen krijgen. Ik hoop op IUI. Voor de zekerheid ook nog gevraagd of er de rest van de maand nu weer gewoon 'onveilig' geklust mag worden en dat kan inderdaad gewoon zoals Aurelie ook al zei. Patricia, heel veel succes morgen, ik zal aan je denken. Hoe laat moet je? Aurelie, ook ik zal voor je duimen!
Zonneschijn,gelukkig viel het mee!Ik moet vandaag om 11:00 bij de gyn. zijn,om 11:30 het onderzoek....brrr! Aurelie....hoe is het?
Patricia, succes! En bedenk, maar dat het voor een heel goed doel is! Zonneschijn: Ben blij voor je dat je het is meegevallen. Ik vond het achteraf stukke minder erg. Ik had me er meer druk om gemaakt dan nodig was. En en bij mij, tja, er is nog niks doorgebroken. Heb nog steeds die krampjes in mijn onderbuik, maar verder niks. Natas: zijn de duivels al echt bij je doorgebroken, of is er nog een beetje hoop? liefs, Aurelie
Aurelie spannend!Ik blijf voor je duimen! Ben net terug uit het zhuis,het viel me achteraf toch wel mee.De uitslag is goed,alles is goed toegankelijk en ik moet deze maand JUIST een IUI plannen,omdat alles nu zéker vrij is.Vrijdag FM en dan horen we meer.
Patricia, hartstikke fijn dat het meeviel. Ik heb het tot vanmiddag nog wel steeds gevoeld (maar geen pijn), nu gelukkig niet meer. En ook goed nieuws dat je meteen met IUI verder kan. Ik zal voor je duimen. Natasja, hoe is het met jou? Nog niet in de verleiding gekomen om een testje er tegenaan te gooien? Want zoals ik het in je eigen topic begrijp nog steeds geen echte ongi. Houden zo dus. En Aurelie, hou je het nog vol op het wachtbankje? Succes.
Zit er nog steeds! Maar het bankje begint wel te wiebelen. Nog 2 dagen en dan ben ik van de onzekerheid af en dat geeft wel weer een beetje rust in mijn kop. Hoop natuurlijk wel op iets positiefs, maar houd er rekening mee dat er nog een iui nodig zal zijn. Patricia blij dat het ook voor jou is meegevallen dat er op de 25ste al mooi eitje zichtbaar is. liefs, Aurelie