Helaas, vanochtend licht bloedverlies en dat betekent einde van de hoop voor ronde 1. Ik had al zo'n vermoeden doordat ik niks bijzonders voelde en eigenlijk nergens last van had. Maar ja, ergens houd je natuurlijk wel een beetje hoop. Niks aan te doen en op naar ronde 2! Als ik zo alle berichten gelezen heb, is de mei maand voor niemand van ons een succes geweest, dus op naar juni. Ik zie wel een klein voordeel, want hoe later we nu zwanger worden, hoe later we bevallen natuurlijk. En dat is op zich weer goed voor ons zwangerschapsverlof, want dan zitten we al weer bijna in de lente. Dan zijn de dagen langer, is het mooier weer en kunnen we nog meer genieten! liefs, Aurelie
Hè wat rot Aurelie. Vind je het erg balen of valt het mee? Zeker weten dat het voorbij is, of is er misschien nog een kleine kans...? Hoe dan ook, toch een hele fijne verjaardag toe gewenst. Je kan er in ieder geval een wijntje bij drinken. Op naar de volgende ronde en sterkte voor nu. Liefs
Ik voelde het aankomen, dus natuurlijk baal ik wel, maar ik ben er niet helemaal kapot van. Ik heb meer vertrouwen in poging 2. Ik heb net het ziekenhuis gebeld en nu ga ik wel beginnen met slikken van chlomid en zaterdag 2 juni ga ik weer voor de eerste fm. Vandaag geniet ik lekker van mijn verjaardag en vrije dag. Ik heb net heerlijk 3 uur paardgereden en daarna heerlijk in het bos in de zon gelunched. Vanavond neem mijn vent mij heerlijk mee uit eten en kan lekker genieten van rood vlees en een wijntje. Bedankt voor jullie knuffels en een fijn pinksterweekend. liefs,Aurelie
Aurelie,van harte gefeliciteerd meis! Heel veel plezier vanavond,en geniet van het wijntje nu het nog kan knuffff
jee, jij ook al.... Lees het nu pas. Balen zeg! Juni brengt vast meer geluk! Succes! Enne nog gefeliciteerd met je verjaardag liefs
Hallo Dames, Ik ben afgelopen weekend begonnen met het slikken van de chlomid tabletten. De eerste 2 dagen voelde ik weinig, maar vandaag ben ik soms duizelig en ik heb het idee dat ik mijn eierstok kan voelen, of eigenlijk mijn eitje. Dit heb ik normaal gesproken pas de 15de dag en dan heb ik mijn eisprong dag 18. Ik ben nu bang dat ik last heb van overstimulatie en dan kan de IUI deze maand niet doorgaan. Maak ik me nu druk om niks, of zou mijn gevoel wel eens kunnen kloppen? liefs, Aurelie
overstimulatie met clomid 50 mg komt zeer weinig voor. Maar je word wel gestimuleerd. Niet zo gek dat je wat voelt hoor! Ik heb normaal op dag 14/15 mijn ei. Nu heb ik op dag 10 al grote eitjes en heb ik vaak de IUI al op dag 13. Niet gelijk flippen! hormonen zijn hormonen.
Nou, vanochtend weer naar het zk geweest voor de eerste FM in deze cyclus. Deze maand voor het eerst chlomid geslikt en ik was wel erg benieuwd wat het effect hier van zou zijn. Ik voelde continue steken in mijn linkereierstok, dus ik verwachtte vandaag op de echo toch wel 1 of 2 grote joekels te zien. Maar niks was minder waar. Grote eitjes waren er niet zien, maar wel heel veel kleintjes. Eigenlijk te veel. Mochten ze allemaal blijven groeien dan kan/mag de inseminatie niet doorgaan, want het maximaal aantal is 3. Dus nu maar hopen dat ze niet allemaal hard groeien. Er zitten er op dit moment minimaal 10 stuks en maandagmorgen mag ik weer terugkomen. Gelukkig al heel vroeg, zodat ik ze op mijn werk nog niet hoef te informeren over mijn kinderwens. En dat wil ik graag zou houden. Scheelt veel gezeur en als ik al mijn afspraken zo kan inplannen dat mijn werk er niet onder lijdt dan is er natuurlijk ook geen noodzaak om daar iemand iets over te vertellen. Twee collega's weten en dat vind ik voorlopig wel genoeg. Zwangere vrouwen zijn op het werk niet zo populair bij leidinggevenden. Houd jullie op de hoogte! liefs, Aurelie
Hoihoi Meestal groeien er idd maar 1 of 2 door. Ik heb meestal een follikel of 6, waarvan 2 groot. Links en rechts 3. Ik duim voor je!
Hallo Meiden, Net de FM weer achter de rug. Ze groeien nog steeds niet erg hard, maar het zijn nog wel steeds 10 eiblaasjes. Ik heb een exemplaar van 10 mm en als het daar bij blijft, qua aantal en niet qua grootte, dan mag ik niet klagen. Mijn eitjes groeien normaal gesproken pas hard vanaf cyclusdag 14. Woensdag mag ik weer terug, Hippel: He je de IUI al achter de rug. Zo ja, succes! Natasja: jij bent toch ook al weer heel snel aan de beurt? Zonneschijn: hoe staat het eigenlijk met jou? Patries: Is het gelukt dit weekend? Ik hoop het voor je. Poging 8 is niet niks, dus dat eitje van jou moet gewoon blijven zitten nu! liefs, Aurelie
Dus het vooruitzicht is al wat beter? gelukkig maar. Ik duim voor je! Ik was idd snel aan de beurt, vandaag