Hallo allemaal, Ik ben inmiddels als 3 keer bij de gyn geweest. Omdat ik waarschijnlijk geen eisprong heb.. Maar in ieder geval zijn mijn bloeduitslagen goed en 2 maal inwendig onderzoek gehad was ook goed. Alleen omdat ik te vaak ongesteld ben soms om de 2 weken kon mijn gyn niet zien of ik wel of geen eisprong heb. Voorheen was ik wel altijd regelmatig ongesteld met een gem. cyclus van 28-30 dagen. Sinds februari dus niet meer het gaat helemaal mis. Vandaag zat ik weer bij de gyn en hij heeft gezegd dat alles er goed uitziet maar dat ik zo vaak ongesteld werd vond hij niet normaal dus heeft hij mij verwezen naar een ferti afdeling bij een grotere ziekenhuis. Hij heeft wel uitgelegd dat ze daar verder onderzoeken en als ik geen eisprong heb dat ze het wel kunnen opwekken. Maar ik vroeg me af of er meer mensen bij een ferti afdeling zijn geweest. Alle informatie is welkom groetjes Sevgul (p.s Ik wil me niet meer zo druk maken ik maakte me zo druk dat ik geen eisprong had maar ik wil er niet meer zo bezig mee zijn. Misschien dat het dan wel lukt om zwanger te worden)
Meid wat ontzettend lastig voor je. Ik heb zelf geen ervaring met een ferti. afdeling maar wil je even succes wezen. Hopelijk krijg je snel wat meer duidelijkheid. gr vruchtje