Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik zal duimen voor jullie dat het goed blijft gaan en dat jullie er lekker van kunnen genieten. Liefs Jolie
Lieve Mussie Wat ben ik blij voor je/jullie,super meid van harte. Ik duim natuurlijk ook dat het deze keer helemaal goed zal gaan en dat je lekker kan gaan genieten. Liefs Mirre
Gefeliciteerd Mussie, Ik hoop voor je dat het een goede zwangerschap wordt. Ik weet dat het moeilijk is maar probeer te genieten en te ontspannen. Liefs Miel
Lieve lieve meiden, de tranen lopen over me wangen Wat zijn jullie allemaal schatten! Wat een lieve berichtjes Heeeeeeel erg bedankt daarvoor. We gaan ervan proberen te genieten, we blijven positief, dit MOET goed gaan! Heel erg veel liefs en nogmaals dank, mussie.
Yeah meid, fantastisch! Hartelijk gefeliciteerd en probeer een klein beetje te genieten....en vertrouwen te hebben.... Groetjes, Anakin.
Lieve mussie, wat een goed nieuws! Van harte gefeliciteerd! Ik ga heel hard voor je duimen! liefs, Cleo
Lieve Mussie, Wat een ontzettend goed nieuws! Ik hoop echt dat jij over 8 maanden een heel mooi wondertje in je armen zult houden. Het is je super gegund! Goed van je dat je zo positief bent, hoe moeilijk dat ook wel voor je moet zijn. Hopelijk kun je toch een beetje genieten van je zwangerschap. Heel erg gefeliciteerd! Groetjes, Marla
lieve mussie, Jouw banner klopt niet helemaal, beetje raar dat de banner aangeeft dat je nog 175 dagen te gaan hebt. Dit kindje moet echt langer blijven zitten! liefs, Cleo