Hoi Lieve Mussie! Ik ben echt ontzettend blij voor je meis, geniet er maar lekker van en deze keer gaat alles helemaal goed komen, dat moet gewoon! over ongeveer 38 weken hou jij een wolk van een beebje in je armen Dikke kus
Mussieeeeeeeeeeee gaaf joh ben echt blij voor je. Ik kan ook haast niet wachten. Gefeliciteerd echt goed! jennie72
Ik hoop met heel mijn hart dat dit een mooie en zeer voorspoedige zwangerschap voor jullie mag worden. Heel veel geluk! Liefs Tina
van harte. Ik hoop dat alles goed mag gaan en je over 8 maanden een kleintje in je armen mag houden !
hey wijffie ik heb je een pb gestuurd ik had het helemaal niet gelezen/gezien laat 2007 een mooi jaar worden! Maar dat gaat wel lukken! veel liefs en gefeliciteerd
hoi mussie gefeliciteerd he en deze keer gaat alles goed ik duim er voor probeer zoveel mogelijk te genieten veel liefs mieke
JEEEEEEE, wat goed! Dit vlindertje moet gewoon blijven hoor! Ik wens je zoveeel geluk de komende weken (en erna). Duim voor je! liefs Ster
OOHHH helemaal super! GEFELICITEERD! Ik ga voor jullie duimen dat 2007 jullie jaar wordt! (en ook ons jaar ) Ik hoop dat alles de komende 8 maanden mooi daar blijft zitten waar het hoort! We gaan mooi gelijk op, ik zit ook net over die 5 weken heen! We gaan spannende en onzekere weken tegemoed. Houdt moed en probeer ervan te genieten! Succes!