we nog meer al over de 41 weken heen

Discussie in 'De bevalling' gestart door Maytje, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi
    was benieuwd of er nog meer dames al lang aan t wachten zijn op hun bevalling.. ik zit vandaag op 41+2 en ben gister gestript zonder resultaat. Geen eens gerommel oid.
    Donderdag heb ik een extra controle bij de gyn en krijg dan ctg en echo.
    Vraag me af hoe jullie je lichamelijk voelen?
    Misschien kunnen we samen aftellen naar het eind die nu toch echt ergens in zicht moet zijn.. :)

2. oboemasbaby

oboemasbaby Actief lid

11 feb 2010
    416
    0
    0
    NULL
    provincie Utrecht
    Hoi maytje,

Hier vandaag 41 en 1 dag. ( ben bij de eerste bevallen met 41 en1)

Ben afgelopen vrijdag gestript en maandag ook. Wel gerommel maar verder niks. Wel was er van vrijdag naar maandag positieve verandering. Maar nog steeds geen weeen.

Straks naar de gyn voor ecg en denk ook echo.
    Ik had wel ontsluiting (1cm ) maandag. Dus na de afspraak bij de gyn moet ik de verlos bellen en dan gaan ze vandaag of morgen de vliezen breken. Volgens mij moet je dan binnen 24 uur bevallen. (Met of zonder infuus).
    Ik heb dit zo geregeld omdat mijn zusje jarig is vrijdag. En vind het niet leuk om op dezelfde dag te bevallen.

We zullen zien hoe het loopt.

Hebben ze bij jou al een plan gemaakt?

Verder voel ik me wel aardig. Veel harde buiken sinds vrijdag.
    Vind het wel zwaar. Heb al een zoon van 2 dus dat is best druk. Maar ja.

Jij ook succes met de laatste loodjes.

Heb je ook zoiets van. Vannacht gebeurd het? Heb ik nu al 3 dagen haha.

3. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh spannend bij jou gaan ze dus heel snel actie ondernemen nu! dan weet je iig een beetje waar je aan toe bent!

ik voel me opzich aardig al is mijn lichaam het gewicht wel zat merk ik en voel ik me soms hoogbejaard daardoor.

ik heb morgen ctg en echo, adh daarvan kijken ze of alles er nog goed uit ziet zo niet wordt ik bijv vrijdag ingeleid. zoja dan zaterdag t zelfde. Mocht t alle keren goed zijn, dan pas maandag dus.

Ik heb sinds deze week juist het gevoel dat t niet meer uit zich zelf komt. Had ik vorige week nog wel maar toen rommelde het ook snachts. Nu helemaal niet meer..Erg jammer maar het kan nog..

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    He bah,wat vervelend dat wachten!
    Succes dames!!

Hebben jullie we al een datum voor in te leiden?

Deel Deze Pagina