Heey meiden , Ik post even een bericht voor mijn beste vriendin 15 nov is zij uitgerekent en nou berichte ze net dat ze het gevoel heeft dat gaat beginnen, ik vroeg waarom ze dat dacht. Ze gaf aan best wel wat buik en rugpijn te hebben met de pijn ook een hardebuik. Ook had ze een klein beetje bloedverlies gehad ze heeft de vk gebeld die zegt dat ze moet afwachten kijken of er meer rimte komt in de pijn die ze heeft er zit namelijk nog helemaal geen ritme in de pijn en hoelang het duurt enzo dit houd ze al sinds de ochtend bij. hebben jullie miss ervaring hoe begint het als het eemaal begint en denken jullie dat het echt is begonnen? vind zo ongeloofelijk spannend mag namelijk samen met haar vriend bij de bevalling zijn. Berichtje voor mijn beste maatje voor het leven: meis ben trots op je en dat je snel jullie pragtige wondertje mogen vast houden<3 love you
Het zou kunnen maar hoeft niet. Het kan ook voorwerk zijn. Maar de uitgerekende datum komt in de buurt dus gek is het niet als het doorzet ik ga duimen. Succes!!
En is er wat begonnen? Ik was ook erg benieuwd hoe die eerste weeen voelde en wanneer de bevalling zou beginnen, nou geloof me dat weet je meteen haha