Mischien een hele gekke vraag.. maar ik zit toch ergens mee.. Bij me volgende menstruatie moet ik bellen en krijg ik op dag 6 of 7 een HSG onderzoek ( baarmoederfoto ) Nu heb ik een intiem piercing , en vraag me af of deze eruit moet? Heb voor mezelf voorgenomen dat als ik eenmaal zwanger zou zijn ik deze piercing er wel uit wil gaan halen. Maar vroeg het me af of dit noodzakelijk is voor zo'n onderzoek. Iemand ervaring mee?
Ja piercing moet er uit. Tenminste mijn navel piercing mocht niet blijven zitten dus ik denk zo'n piercing ook niet.
Deze moet er helaas uit, het blijft een onderzoek waarbij straling vrij komt en metaal/ijzer is daarbij gevaarlijk en verstoord het resultaat. Even eruit halen, daarna weer erin doen!
Bedankt voor de reacties, ik denk dat ik de piercing er dan helemaal uit laat , het is namelijk een ringetje, en als die er eenmaal uit is krijg ik er die zelf niet goed meer in wou de piercing er pas uithalen als ik ooit zwanger zou zijn, maar omdat ik nu die foto heb kan ik hem er maar beter nu al uithalen
Hier gewoon HSG gehad met piercing. Zwangerschap en bevalling overigens ook niet er uitgehaald. Niet eens bij stilgestaan...
Mag ik hier even inbreken en vragen naar HSG ervaringen? Ik krijg volgende week een HSG en ben een beetje huiverig.
Het viel mij toen ontzettend mee. Her was tijdens het doorspuiten even pijnlijk maar dat was zo over. Daarna wat menstruatieachtige kramp gehad maar de rest van de dag gewoon gaan werken en dat ging prima.
Ik twijfelde wel een beetje of ik iets zou plaatsen want mijn ervaring wil je misschien niet horen... Ik vond het echt heel erg naar. Ook heel erg pijnlijk terwijl bij mij alles open was. Maaarrr; mijn ervaring hoeft de jouwe niet te zijn! Ik lees hier vaak verhalen van vrouwen die het heel erg mee vonden vallen. Trek je daar maar aan op; je vooraf drukmaken is alleen maar vervelend voor je. Succes!
Ik heb er niks van gevoeld, nou ja geen pijn in ieder geval. Pas toen ik allang weer buiten stond had ik wat lichte buikpijn. Maar dat kan ook psychisch zijn want ik zat steeds te wachten tot het pijn ging doen maar die kwam dus niet.
Goedenavond allemaal, Ik ben hier nieuw dus alvast mijn excuses als het niet de bedoeling is om vragen te stellen onder een ander onderwerp. Ik zit met het volgende, ik heb het idee dat ik zwanger ben en vooral om de volgende redenen, opgeblazen gevoel sinds 2 weken, ik ben vooral de eerste week van die 2 weken erg misselijk geweest. Ook heb pijnlijke borsten en weet niet zo goed hoe ik dit moet omschrijven en als ik andere forums af ga weet ik niet hoe andere vrouwen dit voelen die wss of zwanger zijn. Ze zijn gevoelig, zeker als ik mijn bh uit doe. Ook moet ik de laatste tijd ontzettend veel naar de wc om te plassen wat ik normaal gesproken een stuk minder heb. Ik ben erg onzeker door alle symptomen. Ik zou morgen ongesteld moeten worden, maar heb deze klachten eigenlijk nooit als ik ongesteld wordt. Misschien dat 1 van jullie ervaring heeft hiermee of me een beetje kunnen helpen. Wellicht naar het juiste forum. Alvast heel erg bedankt, Isa Maé
@Isamaejansen je moet inderdaad zelf even een topic aanmaken.Dit topic gaat sowieso ergens anders over dan jouw vraag.