ineens veel slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door trotsemama, 28 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemama

trotsemama Actief lid

9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    Mijn dochtertje slaapt vandaag ineens heel erg lang. Vannochtend werd ze om half 10 pas wakker. Meestal is al bij half 9 wakker. Nu heb ik me dochterje om 1uur in bed gelegt en ze slaapt nu nog. Dit is niks voor me meiske. Ik ben dit niet gewendt. De meeste keren zijn het hazenslaapjes die ze doet. Ze is wel wat huilerig en zit de hele tijd met haar vingers in haar mondje. Ook haar gezichtje is getekent allemaal vlekken en haar huidje voelt ruw aan. Ik smeer me meiske goed in. We zijn 2 weken terug naar de KNO arts geweerst inverband met oorontsteking. Er bleek helemaal geen oorontsteking te zijn maar de kiezen komen door ''zei de KNO arts. Ze heeft geen verhoging. Moet ik me zorgen maken. Of is dit een sprongentje dat ze op deze leeftijd veel slapen. Of zal ze duidelijk last hebben van haar tandjes. Ze heeft al twee onder tandjes. Ze wilt de speen ook niet, die spuugt ze iedere keer weer uit.

Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen, maak me best zorgen dat ze zolang slaapt. Als ze niet slaapt dan is het ook niet goed, en nu ze slaapt is het ook weer niet goed :) Komt omdat ik het gewoon echt niet gewent ben. Het is ook zo stil in huis :(

2. Natasja2

Natasja2 Actief lid

16 feb 2007
    179
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik heb er nog geen ervaring mee, maar mij lijkt slapen juist de beste remedie! Bij ziek-zijn wil slapen vaak goed werken en slapen is ook een teken dat ze zich even wat beter voelt (anders kun je je niet voldoende ontspannen om in slaap te vallen). Dus ik zou zeggen: lekker laten slapen, ze komt vanzelf in haar oude of een nieuw ritme. Vooral als ze wel allert is als ze wakker is, zit het wel goed denk ik.

succes!

Natasja2

3. Marijntje

Marijntje Bekend lid

9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Lekker toch? Laat maar slapen. Als ze last heeft van d'r tandjes en het doet pijn dan is dat alleen maar vermoeiend. Laat haar maar lekker de rust pakken die ze nodig heeft hoor. Geen zorgen..

Groetjes, M

4. trotsemama

trotsemama Actief lid

9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    Ja wel maar verveelde me wel hahaha en het was even wennen dat ze ineens zo lang sliep. Ze werd om half 4 wakker. Maar ik ben tot nu gerust gesteld. Ik denk dat het toch haar tandjes zijn want ze is een beetje hangerig en heeft een zeurende huiltje van de pijn denk ik.

Deel Deze Pagina