Spreekt voor zich, we twijfelen tussen deze twee, en dan nog de schrijfwijze. Revy/Révy (Reevie) Of Rody/Rhody (Roodie) Wat vinden jullie?
Ik vind Rhodé mooier dan Rody (die naam doet me aan gezonde slippers denken). Betekent Roos. Revy vind ik geen supernaam, maar dat is wel de mooiste schrijfwijze.
Révy vind ik het leukst. Rhody vind ik een beetje een cowboynaam en het doet me aan dat hondenvoer uit de vriezer denken (Rodi).
Revy, maar zou het denk ik eerder spellen als Revi. Ik vind de y niet mooi. Rodi is voor mij ook van die hondenvoerplakken uit de vriezer en ik vind het daarom geen leuke naam voor een jongetje.
Bij de naam Rody denk ik ook meteen aan dat hondenvoer... Revy vind ik ook leuker als het als Revi geschreven is.
Ik zou voor Rodi/Rhody gaan (als 1 van de weinige zo te lezen). Revy vind ik echt geen mooie naam. Rhodé (roo-DEE) is overigens een meisjesnaam...
Ik denk dat ik zou gaan voor Rhody of desnoods de schrijfwijze Rowdy. Revy vindt ik niet mooi het is net verzonnen. Rhodé is een meisjesnaam zou ik niet doen als het een jongen is.
Revi (tenzij je in een stad woont waar ze een school hebben die het Revius College/Lyceum heet...) Rhodé(e) zou ik inderdaad voor een jongen niet mooi.