problemen rabobank

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik heb vanochtend gekeken heb ik saldo zat dus ikke boodschappen halen heb paar keer gepind , en bij de hema opeens geen saldo, gelukkig had ik cash bij me, kom ik thuis kijken op internetbankieren heb ik gewoon saldo, alleen waar ik allemaal heb gepind staat er nog niet op, is rabobank gehackt ofzo ?? of andere problemen?

2. Tese

Tese Niet meer actief

Misschien ligt het gewoon aan je pas zelf? Zitten er scheurtjes of krassen in?

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

nee, daar ligt het niet aan er is iets met het systeem blijkbaar want heb echt veel gepind maar er staat helemaal niks van vandaag op het scherm van internetbankieren alleen van gister enzo

4. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Het duurt ook een tijdje voor het er staat...

5. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

er zal vast een vertraging of storing zijn in het systeem.

Maargoed, ipv gissen zou ik gewoon de bank bellen. Dan weet je iig zeker wat er aan de hand is

6. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    heb je misschien een keertje nieuw pasje gekregen ?? afgelopen ehm 5 jaar ongeveer???

Heb je deze toen in een rabobank automaat geactiveerd of gewoon in een supermarkt of winkel?? als je dit in een supermarkt of winkel activeerd kan hij na een paar maand. ( hooguit maximaal 1,5-2 jaar ) kapot gaan dan doet hij niks meer!!!

7. veertje

veertje Fanatiek lid

Misschien in het buitenland gepint? Dat word altijd later pas er afgehaald..
    Ik had het een tijdje terug, had gepint in het buitenland maar dat geld stond dus met bankieren nog op mijn rekening maar als ik ging pinnen kreeg ik het er niet af, erg vervelend.
    Na een paar dagen wat dat in het buiteland gepinde geld eraf en was er niks meer aan de hand..

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Denk wat vertraagd, is je saldo wel verminderd? Dus dat als je gaat uitrekenen je gepinde geld er wel af is?

9. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Of je zit aan je pin limiet. Geloof dat ik € 1000 (dus alle afschrijvingen bij geldautomaat en bij pinnen in de winkel) per week mag pinnen dit was eerst € 500. Maar dat zou het kunnen zijn.

En idd soms duurt het iets langer voor dat het transactie overzicht up to date is.

10. MHMW

MHMW Niet meer actief

Zit je niet aan je weeklimiet van 1250 euro ? Althans dat is het bedrag wat wij wekelijks kunnen pinnen.

11. koala28

koala28 Niet meer actief

Meerdere mogelijkheden:
    - Maximale weeklimiet voor betaalautomaat bereikt. is EUR 1250,- en loopt van donderdag t/m woensdag.
    - Er staat een bedrag gereserveerd achter de schermen bij de Rabo, dit kan buitenlandse opname of dergelijke zijn.
    - Pintransacties kunnen vertraging hebben in zichtbaarheid, zeker met het nieuwe pinnen (EMV chip ipv magneetstrip).
    Pintransacties worden ook niet door de bank verwerkt maar door Currence. Deze geeft het dan weer door aan de bank.

12. Sila24

Sila24 Niet meer actief

thanx voor alle reacties, ik heb nu pas tijd om antwoord te geven, ik heb nu net weer gekeken maar nee niks staat er bij afgechreven en vandaag is mijn loondag die staat er ook niet op heel vaag allemaal

13. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Ik heb het vorige week gehad met ABN,
    Pas de volgende dag smiddags stonden de bij en afschrijvingen erbij,
    had ook aardig wat gepint en was niks te zien....Zal een vertraging zijn.....dus denk dat Rabobank dat misschien ook heeft ?

14. Sila24

Sila24 Niet meer actief

dan zal dat het wel zijn , want heb net gekeken en nu staat alles er weer bij en af :D gelukkig maar

Deel Deze Pagina