we twijfelen over de kleur van een evt. "nieuwe" auto...help!

Discussie in 'De lounge' gestart door Bianca16, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Fantastisch felle kleurtjes op auto's!!! Mijn man heeft het er ook niet zo op maar we zijn aan het kijken voor een nieuwe auto en dit keer mag ik de kleur uitzoeken :-D Hij heeft zich er maar overheen gezet onder het mom van: Als ik in de auto zit zie ik de kleur toch niet hahaha

2. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Ik vind de kleur super! Ik zou het wel weten hoor. Mij zou het niet uitmaken wat iemand anders van de kleur vind. Jullie moeten er toch mee rondrijden.

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hahaha ga ik er voor uitkijken :p als er dan een witte clio toetert weet je dat ik het ben :p:p:p

4. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik vind hem super!

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik vind 'm superleuk! :)

6. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Helaas bleek 'ie ondertussen al verkocht te zijn...baalde wel flink, vooral na het lezen van al jullie reacties die zo positief waren.
    Maar goed, na een flinke zoektocht uiteindelijk toch een andere clio gevonden, weliswaar met een saaiere kleur, gris cassiopee, maar hij ziet er wel erg mooi uit.
    Bedankt voor jullie reacties!:)

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    sparen voor andere kleur? kan je 3000 euro wegleggen. beetje zonde.

Ik denk altijd na bij kleuren, aangezien je hem met de tijd ook wilt verkopen weer en veel mensen willen niet zo'n kleur auto. Ik zou dus altijd voor een veilige chique kleur gaan.

8. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.240
    6.701
    113
    O jammer dat ie verkocht is! Ben gek op aparte kleuren. Ik ben juist zo'n persoon die niet enthousiast kan worden als iemand zijn/haar grijze auto laat zien. Heb een smurfenblauwe Twingo gehad en ik vond hem geweldig. Maar mijn man vond die kleur maar niets en bovendien moesten we gaan voor een maatje groter (Clio estate) en hebben we gekozen voor blauw/grijs/paarsachtig.

Over rekening houden met een kleur vanwege inruilwaarde: daar zou ik zelf nooit rekening mee houden. Je moet zelf op dat moment in een auto rijden en dat doe je het liefst in een auto die je aanspreekt, niet in een auto die de volgende eigenaar aanspreekt.

Deel Deze Pagina