Fantastisch felle kleurtjes op auto's!!! Mijn man heeft het er ook niet zo op maar we zijn aan het kijken voor een nieuwe auto en dit keer mag ik de kleur uitzoeken :-D Hij heeft zich er maar overheen gezet onder het mom van: Als ik in de auto zit zie ik de kleur toch niet hahaha
Ik vind de kleur super! Ik zou het wel weten hoor. Mij zou het niet uitmaken wat iemand anders van de kleur vind. Jullie moeten er toch mee rondrijden.
Helaas bleek 'ie ondertussen al verkocht te zijn...baalde wel flink, vooral na het lezen van al jullie reacties die zo positief waren. Maar goed, na een flinke zoektocht uiteindelijk toch een andere clio gevonden, weliswaar met een saaiere kleur, gris cassiopee, maar hij ziet er wel erg mooi uit. Bedankt voor jullie reacties!
sparen voor andere kleur? kan je 3000 euro wegleggen. beetje zonde. Ik denk altijd na bij kleuren, aangezien je hem met de tijd ook wilt verkopen weer en veel mensen willen niet zo'n kleur auto. Ik zou dus altijd voor een veilige chique kleur gaan.
O jammer dat ie verkocht is! Ben gek op aparte kleuren. Ik ben juist zo'n persoon die niet enthousiast kan worden als iemand zijn/haar grijze auto laat zien. Heb een smurfenblauwe Twingo gehad en ik vond hem geweldig. Maar mijn man vond die kleur maar niets en bovendien moesten we gaan voor een maatje groter (Clio estate) en hebben we gekozen voor blauw/grijs/paarsachtig. Over rekening houden met een kleur vanwege inruilwaarde: daar zou ik zelf nooit rekening mee houden. Je moet zelf op dat moment in een auto rijden en dat doe je het liefst in een auto die je aanspreekt, niet in een auto die de volgende eigenaar aanspreekt.