ook varieert de prijs vaak met wat je terug koop , koop je redelijk nieuw zal je ook meer terug krijgen voor je auto die je inruilt. en wat voor merk je inruilt telt ook mee , is het een graag gekocht autootje zullen ze je ook meer inruilwaarde bieden en het is nu eenmaal zo dat je veel moet inleveren op gebruikte auto's , ze rennen aan waarde naar benee bij sommige soorten auto's gaat dit zelfs erg hard allemaal succes met de verkoop
Dit was niet een autodealer van een bepaald merk. Hij was wel aangesloten bij de Bovac en nog iets. Had verschillende auto's staan, maar geen dure showroom. Vandaar dat hij heel goedkoop in auto's kan zijn.
Wij hebben pas onze auto verkocht en een nieuwe gekocht maar gewoon particulier Voor autodealers moet je uitkijken ze hebben er een paar jaar geleden niet voor niets een goed bekeken lang lopende serie over gehad. Je krijgt ten eerste meer voor je auto als je het particulier verkoopt. Particulier koop is vaak veel betrouwbaarder en je kan die auto mee nemen naar een bekende garage en voor 30 euro kijken ze er een half uurtje naar of alles goed is of niet. En als die mense dat niet willen dan weet je toch genoeg hahaha Zo hebben wij ons nieuw autootje gekocht kaatje1982
bij een dealer ligt het er ook wel aan wat voor auto je wil inruilen. er zijn nu eenmaal modellen die hun ook moeilijk kwijt kunnen. en iedere dag dat zo`n auto staat, neemt die dan ruimte in beslag waar ook een andere auto had kunnen staan. een auto die in trek is, vinden ze wel interessant. want dat is ook voor hun reclame. en mooie autos trekken ook mensen aan, wie ze wat kunnen verkopen. tja, en je moet kunnen handelen. want net als dat wij zo voordelig uit willen zijn bij het kopen van een auto, wil een ander dat ook.
Bedankt voor jullie reacties tot nu toe. Ik vind het onderhandelen ook heel erg moeilijk moet ik zeggen. En ik heb ook het idee dat alle autodealers van die gladjakkers zijn, die alleen maar een slaatje uit mijn auto willen slaan. We waren vandaag nog bij wat garages geweest. Deze boden al wel iets meer op onze auto. Maar nog steeds niet wat ie daadwerkelijk waard is. Maar ja, zij moeten er natuurlijk ook aan verdienen, he. Ik denk dat ik hem gewoon nog even te koop laat staan op internet. Dan duurt het maar wat langer. Had graag voor de bevalling een andere gehad, maar ach, die paar weekjes langer is ook geen punt. Als er nog iemand geinteresseerd is in de auto, kun je kijken op http://auto.marktplaats.nl/daihatsu/908 ... 899ad33a99 Nou, bedankt. x Linda