Zwanger Worden van Etos

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Veroontje81, 25 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veroontje81

    19 mrt 2011
    77
    0
    0
    Huismoeder
    Rijnsburg
    Hoi Dames,

    Mijn man en ik hebben een kinderwens en heb daarom Zwanger Worden van de Etos gehaald ....
    Heeft iemand ervaring met deze tabletten ?????????
     
  2. Evira

    Evira Fanatiek lid

    18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ik gebruik ze. Zit pas in ronde 2 en had een regelmatige cyclys, dus ik weet niet of het iets doet. ik vind het wel een prettig idee dat ik voldoende foliumzuur en vitamines binnenkrijg.
     
  3. Evira

    Evira Fanatiek lid

    18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Moest trouwens wel een beetje lachen om je titel hihi. Net alsof je de Etos in loopt en dan zwanger bent ineens haha.
     
  4. Frupje

    Frupje Lid

    25 mrt 2011
    71
    0
    0
    haha ja dat had ik precies zo. De Etos die je zwanger maakt :D
    Ik slik zelf geen extra vitamines of foliumzuur, dan voor mijn zwangerschapswens. Dit omdat mijn foliumzuur al hoog is. (hoger dan binnen de standaard waardes)
     
  5. MamaMarije

    MamaMarije Niet meer actief

    Ja, ik heb ze geslikt vóór mijn eerste zwangerschap. Beviel me op zich prima, behalve dat die pillen zo groot zijn, blegh... Ik weet niet of het geholpen heeft, maar ik was in de eerste ronde zwanger. Waarschijnlijk zegt het helemaal niks...

    Deze keer heb ik ze niet geslikt, wel losse foliumzuur en toen ik zwanger was, ook meteen vitamine D erbij. Ook dit keer in de eerste ronde zwanger :)

    Geluksvogeltjes hierzo :)
     
  6. quila

    quila Actief lid

    12 okt 2010
    316
    0
    0
    Horeca
    Buurt van Nijmegen
    Ik zit nu in ronde 8 en ben afgelopen zaterdag gestart met deze mega pillen.... Ik hoop dat het deze maand hierdoor misschien wel raak is...
    Dus kan helaas mijn ervaring nog niet met je delen....
     
  7. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    hier goede resultaat gehad :)
    cyclus op de rit (bleef uit na stoppen pil maar startte met de pillen, scheelde me provera en clomid) en meteen zwanger, na mk ook weer meteen zwanger
     
  8. Chai

    Chai Niet meer actief

    Goed spul vind ik het.
    Het is een mooie voorbereiding voor een eventuele zwangerschap. Sommige geloven er niet in maar ik denk wel degelijk dat het mijn lichaam net dat extra zetje heeft gegeven.
    Ik ben de 2de ronde zwanger geraakt en die cyclus was achteraf bekeken 28, dat had ik in nog geen 3 jaar gehad.
    Geen toeval lijkt mij ;).
     
  9. mel78

    mel78 VIP lid

    12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sorry mijn ervaring is minder. Mijn cycluys werd ineens 5 dagen langer met het slikken van die pillen. Gestopt en direct weer een mooie cyclus. Dus hier alleen foliumzuur geslikt.
     
  10. Veroontje81

    19 mrt 2011
    77
    0
    0
    Huismoeder
    Rijnsburg
    Bedankt Dames voor de snelle reactie ....
    Mijn cyclus is heel onregelmatig en had ergens gelezen dat het soms gebeurt dat door het slikken van deze pillen de cyclus wel normaal op gang komt (dus een normale cyclus) ben gister begonnen met het slikken van deze pillen dus kijken hoe het mij gaat bevallen ...

    Ik zal jullie op de hoogte houden :)
     
  11. twinny2002

    twinny2002 Fanatiek lid

    27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    ik slik ze ook, heb geen moeite om ze door te slikken en mijn cyclus is 21 dagen en daarvoor ook 21 dagen dus heeft niks aan de cyclus veranderd maar ben er nog net mee begonnen dus als ze rare dingen gaan doen stop ik ermee:p vind het wel een fijn idee dat er alles inzit wat je nodig hebt
     
  12. Jesse32

    Jesse32 Bekend lid

    30 jan 2011
    628
    0
    0
    ik ben erg tevreden gebruiks ze sinds 1 januari.
     
  13. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Ik ben sinds deze cyclus gestopt. Heb gelezen dat ze de LF kunnen verkorten, daarom op gewoon foliumzuur overgestapt.
     
  14. fioontje80

    fioontje80 Niet meer actief

    Ik was er de vorige ronde mee begonnen en toen was mijn cyclus weer wat korter dan die keer ervoor. En deze ronde dus zwanger! Weet ook niet of het daar mee te maken heeft, maar vind het wel een fijn idee dat je alle vitaminen en mineralen binnen krijgt die nodig zijn om zwanger te worden. Ik hoop dat het voor jou ook helpt!
     
  15. Veroontje81

    19 mrt 2011
    77
    0
    0
    Huismoeder
    Rijnsburg
    Ik hoop dat mijn cyclus er wat geregelder gaat verlopen .... we gaan onze 1 ronde in dus ben benieuwd ...
     
  16. kima

    kima Bekend lid

    15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    ik ben er weer mee begonnen.

    maar ik heb weer het idee net zo als de eerste keer dat ik het gebruikte dat ik juist meer last er van heb.

    dit doordat ik meer rugklachten heb, moeier ben en toch "pijn" heb in me buik.... (dragelijke pijn hoor)

    ik ben daarom nu begonnen met 1 pil te nemen per dag inpv 2.
    maar ik heb voor me zelf ut idee dat het niets uit maakt.

    kent iemand dit?

    gr. kima
     
  17. ristoskatje

    ristoskatje Actief lid

    28 mrt 2011
    143
    0
    0
    hallo allemaal,

    ik slik mama & baby van dagravit ben er voige week zondag mee begonnen, vind het wel een lekker gevoel dat je alle vitamines en mireralen binnen krijgt.
    en wat me ook een voordeel lijkt dat je het de hele zwangerschap door kan blijven slikken tot dat je stopt met evt borstvoeding
     
  18. Mira85

    Mira85 Fanatiek lid

    30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Ik heb net dit topic ontdekt (en doorgelezen), maar ik zit met een vraagje.

    Begin december ben ik gestopt met de pil (microgynon 30) en daarna heb ik gewoon de bloeding gehad vanwege einde strip. Daarna niet meer. Ik wacht dus al meer dan 100 dagen op mijn eerste menstruatie. Vanaf midden februari slik ik de Mama plus pillen van Davitamon (foliumzuur en extra omega-3 vetzuren aangezien ik weinig vis eet) zodat ik genoeg vitaminen en de extra's binnen krijg.

    In andere topics heb ik al wat gehoord over de Zwanger worden-pillen van de Etos deze werden me aangeraden, aangezien mijn menstruatie niet op gang komt. Wat raden jullie aan? Deze pillen naast de pillen van Davitamon gaan gebruiken of overstappen op de Zwanger worden-pilen van de Etos?

    Hopelijk kunnen jullie me hierbij helpen :D
     
  19. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    zeker Etos zwanger worden, heb ik zeker baad bij gehad, maar is al een totaal pil, dus extra davitamon lijkt me over bodig of zelfs te veel.
     
  20. Mira85

    Mira85 Fanatiek lid

    30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    @ Jodi: Overstappen dus? Te veel is idd niet goed.

    Sinds dat anderen mij de tip gaven over de Zwanger worden-pillen van Etos al een goed gevoel bij het idee gehad. En het kan geen kwaad natuurlijk om te proberen. Hopelijk heb ik er baad bij :D

    Nog meer mensen met dezelfde tip als Jodi?
     

Deel Deze Pagina