Hallo allemaal, Ik was een paar maanden geleden zwanger onverwachts maar wel heel erg welkom. Nu heb ik een miskraam gehad vrij snel nadat ik die test heb gedaan dus eigelijk was ik nog niet zo lang zwanger. Mijn vriend die zit daar niet zo mee, maar ik ben daar behoorlijk vanslag van geweest. Mijn drang is nu alleen wel heel erg groot geworden om weer zwanger te worden, ik hoor iedereen om me heen die ook zwanger is en dat is niet fijn, als je juist die drang nog even wil negeren omdat mijn vriend nog even wil wachten. Herkend iemand dit of ben ik gewoon een uitzondering?
Hoi, Zelf heb ik geen miskraam gehad, maar die drang om zwanger te worden ken ik wel. Het duurde bij mij een paar maandjes (en dan mag ik niet klagen) voordat ik zwanger werd. Opeens hoor je overal om je heen van anderen die al wel zwanger zijn. Dat steekt soms. Wat dat betreft dus heel herkenbaar!
dit is helemaal niet raar! bij velen word de wens naar een kindje juist aangewakkerd door zulke omstandigheden! al dan niet een miskraam, is het wel het in spanning zitten door een vergeten pil of iets dergelijks! misschien moet je eens goed met je vriend gaan praten, dat je wens alleen maar groter wordt, bedenk je daarbij dat het nu ook wel eens even kan duren voordat je gepland zwanger raakt... wel erg van je miskraam, zoiets is en blijft moeilijk kan ik me voorstellen! Liefs Poemel
Nee hoor dat is helemaal niet raar ik heb vorige maand ook een vmk gehad en nu er ook om mij heen zwanger en dat is niet leuk maar je gunt het ze wel tenminste ik wel hih ik heb nu mn ongi en nog komen er restjes mee van de vmk vorige maand ik denk maar zo volgende keer beter en beter nu dan als je ver bent in de zw schap tuurlijk is het niet leuk maar tis niet raar dat je de drang hebt! Sterkte meis liefs mara
Hoi Lindaatje.. Snap je helemaal.. Ik had een mirena spiraaltje en eigenlijk hadden mijn man en ik besloten dat onze 2 kindjes genoeg waren voor ons gezinnetje. Toen had ik opeens hevig bloedverlies (paar dagen) en allerlei onderzoeken gehad en moest 3 weken achter elkaar een zwangerschapstest doen omdat ik waarschijnlijk zwanger zou zijn. Toen dat toch niet zo bleek te zijn hebben we toch besloten om de mirena te laten verwijderen en voor een derde kindje te gaan... Ook omdat we aan de gedachte zijn gaan wennen dat we misschien weer een kindje kregen! En als dat dan niet zo is word dat verlangen groter en groter.... Dat is bij jou toch eigenlijk ook zo, je was zwanger.. went een beetje aan het idee... En als je dan een miskraam krijgt is het verlangen er wel om zwanger te worden! Ik zou zeker eens met je vriend praten over je gevoelens. Misschien denkt hij er ook wel zo over maar weten jullie het niet van elkaar?
Ja inderdaad! En niet zwanger zijn geweest is dan minder erg dan een miskraam natuurlijk.. Sterkte ermee!
Welnee, if anything zijn je kansen de volgende maand juist iets verminderd omdat zolang je nog (teveel) HCG in je bloed hebt je niet gaat ovuleren. Dus duurt dat vaak wat langer, en daardoor kun je vaak moeilijker je eisprong bepalen. Waarom roepen mensen maar wat?