op 22 feb heb ik een miskraam gehad. op 22 april werd ik voor het eerst weer ongesteld en nu zit ik alweer op dag 32 van een cyclus. Ben zo moe in mijn hoofdje aan het worden. Elke keer afwachten, de spanning. En elke dag geconfronteerd worden met zwangere dames,echo's ,dikke buiken. Het wachtenduurt nu zo lang. Wil zo graag een kindje weer in mijn buik. Wie heeft dat gevoel ook zo sterk en een cyclus die duidelijk nog in war is..
Hey Pien, Ik begrijp je gevoel. Al hoewel mijn cyclus niet erg in de war is. Ik vind het ook heel moeilijk om zo lang te wachten. En ondertussen raken mijn vriendinnen en collega's om de haverklap zwanger. Als je er een keer op let wordt je er gewoon ook heel vaak mee geconfronteerd. En het doet soms echt pijn het wachten en het verlangen. Ik hoop voor je dat je je snel weer wat beter voelt en ik duim voor je dat je snel zwanger mag worden! liefs mara
ik snap je gevoel 100 %! En spijtig genoeg zit er gewoon niets anders op dan te wachten. Ik ben ondertussen ook al 3 maanden niet ongesteld geworden en ben zeker en vast niet zwanger (bloedtest is negatief). Ook ik duim dat je snel weer zwanger mag zijn