Hoi! Ik ben nog lang niet toe aan een tweede kindje. Maar ik ben benieuwd of jullie deze namen bij elkaar vinden passen? Lauren & Tess Groetjes,
Vind ik heel goed passen! (Hoewel dat voor mij niet het belangrijkst is, dat namen van broertjes/zusjes bij elkaar passen, het zijn toch twee verschillende mensen die hun eigen leven leiden, hun namen horen niet per se bij elkaar, alleen voor jezelf misschien).
Ja hoor leuk! Vind Tess op zich ook een leuke naam, ik ken een heel aardig, vrolijk meisje dat Tess heet! Ik vind Lauren overigens echt super!!! En verder sluit ik me aan biij Michelle
Ja staat erg mooi samen! Ik vind overigens wel dat namen in een gezin een beetje bij elkaar moeten passen ondanks dat het 2 verschillende mensjes zijn.
Ik ben het hier helemaal mee eens. Een Abdullah en een GerritJan in één gezin, dat zou ik wel wat eigenaardig vinden, maar voor de rest hoeven namen van mij niet echt bij elkaar te passen.
Off-topic, maari k ken dus twee broers genaamd Bert en Bart Dat vind ik ook wel heeel apart.. Geen tweeling, overigens. Wel ken ik een tweeling ' Stan en STijn'. Ook beetje hoog kwik kwek en kwak gehalte!
Ik vind Lauren een kaknaam (erg mooi trouwens!), en Tess een wat normalere naam. Ik vind ze dus niet súper bij elkaar passen, maar het misstaat ook niet echt.