Dit zijn onze favorieten: 'Over een molletje die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft' 'Raad eens hoeveel ik van je hou' Alles van Woezel en Pip Wat zijn jullie favorieten? ps: Er zijn meer topics hierover geweest maar helaas kan ik ze niet terugvinden dus vandaar dat ik een nieuwe open...
de sesamstraat boeken die je een tijdje terug bij pickwick en senseo kreeg. (geheimtaal en voor alles is een woord)
Tip de Muis is het meest favoriet. Voor de rest is Justin een echte boekenwurm dus hij vind alle boekjes leuk!
boekjes van Dora is hier de favoriet. heel af en toe koop ik ze bij de supermarkt ,zitten er 2 in een pakketje.
Milan is veel te ongeduldig om voorgelezen te worden, dus hier niet echt veel favorieten. Hij vindt 't af en toe wel leuk om zelf een boekje te "lezen". Daarbij is "Panda's broek" toch wel favoriet! "Leer over de boerderij" van Dawn Sirett vind ie ook een geweldig boek, maar das niet echt een voorleesboek. Daar staan allemaal foto's in van dingen die je op de boerderij ziet.
Hier wisselt het nogal, nu al weken hetzelfde Dikkie Dik boek voor het slapen gaan. Kleine muis zoekt een huis, Rupsje Nooitgenoeg en Kleine Kangoeroe zijn andere favorieten. Oh Tip de Muis, die heb ik hier verbannen Wat een vreselijke verhaaltjes vind ik dat, ik verzon zelf iets bij de plaatjes. Zo langdradig en slecht geschreven (vertaald?)
- Over een mol die wil weten wie er op zijn kop heeft gepoept - De muis en de appel (weet niet zeker of het boekje zo heet maar zo noemt mijn dochter het boekje) - Boekjes van Bobbi (uit logeren en op het potje) - Dikke Dik - Woezel en Pip - Tip de muis vind ze zelf erg leuk maar vind ik niet leuk
hihi ik vind Tip de muis wel leuk juist. Maar ik vind vooral de boeken en de plaatjes er mooi uit zien. Hier is op dit moment het boekje van nijntje favoriet: Kleine pluis ofzo, gekocht uit voorbereiding op haar toekomstige zusje? Maar dit is het 1e boekje eigenlijk, wat ze zelf leuk vind en waaruit ze voorgelezen wil worden. Ze zijn ook gemakkelijk te onthouden zo, die rijmpjes, dus ook al wil ze nu zelf het boek vast houden, dan kan ik toch door 'lezen' .
Hier is het boek van Pieter konijn gaat slapen erg populair van Beatrix potter. die lezen wij zowat elke avond die heb ik te leen van de bieb maar inm. zelf maar een exemplaar aangeschafd want anders heb ik ruzie met mijn zoon dat boek vind hij geweldig. en winnie de pooh en thomas de trein.
Op dit moment zijn de boekjes van Bobbie favoriet. Maar daarnaast vinden ze 'Over een mol die wilde weten wie er op zijn kop had gepoept', 'Wij gaan op berenjacht', 'Uilskuikentjes' en boeken van Eric Carl helemaal geweldig. Ook hier twee echte boekenwurmen. De hele dag door willen ze voorgelezen worden. ('Boeke lese?, kommaar mama, sitte...' )
Woezel en Pip....we hebben er 3 en om een of andere reden pakt ze steeds dezelfde.... En mam beer ik vind je lief!
Hier vindt Merijn (3) twee boeken helemaal geweldig: - Wij gaan op berenjacht - Hennie de heks in de sneeuw De jongste van 16 maanden komt vaak met een boekje aangelopen en wil dan voorgelezen worden. Hij heeft nog helemaal geen voorkeur!