veel waterige afscheiding NA eisprong

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lova, 27 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lova

lova Niet meer actief

Normaal heb ik na mijn eisprong dikke witte afscheiding tot dat mijn ongi begint ;) nu is dit dus heel anders.. de afscheiding is heel nat, lijkt wel water en soms ook zelfs rekbaar, de afscheiding is echt veel, soms voel ik het lopen en ben ik klieder nat :( ook met afvegen blijft het aan het papier plakken..
    Heeft iemand dit ook gehad?? kan dit op zwangerschap duiden?? ik weet zeker dat mijn eisprong is geweest, heel vreemd dit.. ik ben benieuwd naar jullie reacties, alvast bedankt!!

2. mama ikke

mama ikke Actief lid

19 mei 2012
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik herken dit idd heel erg .. maar of het er mee te maken heb met zwangerschap geen idee . heb het niet vaak eerder gehad vorige maand wel en toen had ik een bbz

ook nu heb ik er last van heeeel erg zo erg dat ik inlegkruisjes in heb . maar zit nog ver voor mijn NOD die is pas 5 jan

3. nyke

nyke Niet meer actief

Ik had het ook toen ik zwanger was en deze maand weer.. spannend voor jullie en mezelf :D

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik had/heb er ook last van.
    Dus wie weet!!
    Succes.

5. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Same here! Kan me van mijn eerste zwangerschap niet meer herinneren of ik daar net na de eisprong ook last van had. Had er het begin van de zwangerschap in ieder geval wel veel last van. Hopelijk hoor ons allen een goed teken!

6. Sakura

Sakura Niet meer actief

Ik had dit ook opeens voor mn ongi dus betekent helaas niks!

Deel Deze Pagina