hey hallo, even een vraagje hoeveel kwamen jullie aan tot de 20 ste week van de zwangerschap? En hoeveel kwamen jullie in totaal aan in de gehele zwangerschap?
Ik kwam bij Fenna zo'n 23 kilo aan . maar na 3 dagen was ik er gelukkig al 10 kwijt. Hield veel vocht vast. Ik ben nu bijna 12 weken en 3 kilo aangekomen. Ik hou ook al weer vocht vast Ik zat trouwens bijna op mijn oude gewicht toen ik weer zwanger werd. Ik heb vorige zwangerschap niet op mijn eten gelet (zwanger met oliebollentijd en nog meer snoepen ) Nu let ik wel beter op.
Bij de eerste was ik in totaal 20 kilo aangekomen bij de 2e 11 kilo. en tot nu toe bij de 3e net aan 4 kilo
na 12 wk zat er bij ieder al 5 kilo aan. totaal bij de 1e zwangerschap 27 kilo en bij de 2e 30 kilo. binnen 4 wk zat ik weer op gewicht (bij de 1e paste ik binnen 1 week weer me eigen kleding en viel zelfs 38 kilo af in 4wk). ik kwam dus veel aan maar het vloog er ook zonde rmoeite vanaf, mensen vroegen me vaak waar de kinderen hadden gezeten omdat ik weer zo snel slank was
Met 8 weken controle en de 11 weken controle was ik juist 4 kilo kwijt. Woensdag weer controle dus ik ben benieuwd. Tot nu zit ik nog op t gewicht voor mn zwangerschap, tussen de 4 en de 8 weken eerst 4 kilo aangekomen en nu is het er ook weer af.
Bij deze heb ik geen idee, ik vermoed afgevallen. Bij de eerste na 20 weken 13 kilo afgevallen en aan het eind waren daar weer 3 kilo van bij. Zo mooi wezen als het bij deze ook zo gaat
Rond de 20 wkn was, ik nog niet zo heel veel aangekomen geloof een kg of 5 of 6... Totaal aan het einde van de zwangerschap 25kg Moet nu nog 10 kg afvallen, dan ben ik weer op hetzelfde gewicht als voor mijn zwangerschap...
Bij 20 weken een kilo, nu bij 30 weken 10 kilo. Ligt geloof ik ook wel aan je startgewicht, slankere dames horen toch meer aan te komen dat de wat volslankeren?
Ik heb geen idee meer hoeveel er bij zat met 20 weken maar ik ben bevallen met 34+6 en was toen 30kg aangekomen! Na 3 dagen was er al 15kg af want ik hield de laatste 2 weken ineens heel veel vocht vast! En nu moet er nog 2 kg af en dan ben ik weer op startgewicht!
dat maakt niet uit hoor indiaan, ik ben alles behalve de slankste en de eerste was 20kg, de 2e 11kg, en tot nu toe maar 4kilo bij de 3e. Het heeft volgens mij niks met lichaamsbouw te maken.
Tot nu toe (dus 22 weken) ben ik nog een halve kilo kwijt. In totaal ben ik max. 2,5 kilo kwijt geweest. Dus 2 kilo erbij. En ik heb een BMI van 24,1 (tot 25 is gezond gewicht).. Dus denk niet dat je perse veel aan hoeft te komen als je slank bent, kindje en de buik groeien goed, duss.. Nou nog de overige 18 weken afwachten Gr. Carlien
Tot de 20e week was ik misschien 3 kg aangekomen. Ik weet het niet meer precies, maar in het begin ging het heel langzaam. Na de 20e week ging het ineens heel snel. Uiteindelijk ben ik in totaal zo'n 15 kg aangekomen.
Bij 20 weken 4 kilo aangekomen...In totaal ongeveer 20 kilo aangekomen(2 weken plat gelegen en hield erg veel vocht vast,leek wel een michelin poppetje)
owh het verschilt echt heel veel. Ik ben nu ongeveer 9 kilo aangekomen. Maar ik heb gewoon ook echt honger dus dan pak ik een boterham of ontbijtkoek. En natuurlijk ook iets lekker je bent tenslotte toch zwanger Hoop dat het er bij mij ook weer vrij snel vanaf is. Ik had een bmi van 22. Dus niet dun en niet dik.