Héél duidelijk aangeven wat je wensen hierin zijn en ook je teleurstelling van de 20 weken echo van je eerste vertellen. Wij wisten het bij beide kindjes ook niet. Veel echo's gehad(vooral bij de eerste een stuk of 15) maar echt iedere keer aangegeven dat we het niet wilde weten. Bij de tweede dacht mijn man na de 20 weken echo dat het een jongen was en ik dacht dat het een meisje was Ik vind het een geweldig gevoel om niet te weten of het een jongen of meisje is. Wil niet zeggen dat ik niet mega nieuwsgierig was hoor
Wij hebben ook duidelijk aangegeven dat we het niet wilden weten. De echoscopist gaf bij de 20 weken echo aan dat ze blij was daarmee, omdat het kind niets wilde laten zien. Ik had dus ook echt niet het idee dat ze met 20 weken het geslacht heeft bekeken.
Ik zou duidelijk aangezien hoe het bij je eerste kindje gegaan is en dat je dat best vervelend vond dat je het geslacht gezien hebt! Tijdens echo nog eens vermelden dat jullie het écht niet willen weten en dat jullie dan wel naar de andere kant zullen kijken! Hou er wel rekening mee dat mensen vaak denken het geslacht te zien maar dat het dikwijls ook de navelstreng is! Dus als je per ongeluk toch iets ziet .. zou ik dat wel in mijn achterhoofd houden!
Wij hebben 7 juni de 20 weken echo. Bij onze beide jongens wisten we het niet. Nu willen we het weer niet weten, maar ben echt zooooo nieuwsgierig! Heb helemaal geen gevoel wat het word nu. We kunnen nu een dvd van 20 min. erbij kopen, dat wil ik dus gaan doen maar ben ook bang dat ik dat ding straks 4 x per dag af zal spelen en ga turen! Bij ons vroeg ze de vorige keer of we het wouden weten, we zeiden nee en moesten even de andere kant op kijken! Dus inderdaad gewoon aangeven! Gelijk aan het begin al melden! Maar ja dan moet je niet weer zo iemand hebben die zich verspreekt! Succes ermee!