Hoi, ik lijk de laatste tijd wel met héél veel vragen te zitten dus eerst en vooral bedankt voor jullie tijd en begrip! Vanmorgen stond ik op en moest naar het toilet (grote boodschap) bij het afvegen had ik bij de eerste veeg zeg maar wat slijm en daar een klein sliertje bloed in. Je zag wel duidelijk dat het bloed was. Bij de tweede veeg nog een klein sliertje maar al lichter daarna niets meer. Kan dit met de zwangerschap te maken hebben? Ik en mijn vriend hebben gisteren gevreeen kan het bv door een gesprongen adertje zijn? Mijn stoelgang is ook veel vaster de laatste tijd kan het bv daar ook van komen? Ik denk niet dat het in de stoelgang zit gewoon 2 kleine sliertjes bloed maar dan gepaard met wat slijm. Sorry voor de vieze details. Wil me niet onmiddellijk ongerust maken maar vroeg me dus vooral af of het wel meer voorkomt... Alvast bedankt!
Hoi Lolieken, maak je geen zorgen. Het zal inderdaad door de gemeenschap komen dat er een klein vaatje is geknapt. Kindje merkt daar niets van en gemeenschap hoef je daar volgende keer ook echt niet voor te laten. Groetjes Brigitte