Hoi dames, Vind het best wel erg... mijn zoontje is pas 8 maanden en het kriebelt nu al voor een derde..... alsof we het niet druk genoeg hebben..... Ik vind het zo gek dat ik dit gevoel zo sterk heb! HELP!
Mich18, je hormoonhuishouding is na8 maanden vast alweer wat in balans! Is je man ook in voor een derde? Ik heb nu 3 kinderen en het is een feest, soms hectisch maar ook zo leuk met ons clubje!!
Ik had dit gevoel ook al vrij snel na de bevalling. En dat gevoel is niet meer weg gegaan. We hopen snel zwanger te mogen worden!
Hier hetzelfde! Onze jongste dochter is 10 maanden. Ben zelf erg aan het twijfelen wanneer het 'juiste' moment is: binnenkort alweer gaan proberen zodat er niet zoveel leeftijdsverschil tussen alledrie zal zitten (mocht het zwanger worden lukken dan, is ook nog maar de vraag natuurlijk..) of juist te wachten totdat onze jongste ouder is en het allemaal wat makkelijker zal zijn/wat minder hectisch etc..
Ik heb dat gevoel al sinds de geboorte van de tweede (met naam en alles ) Ik heb er heel hard tegen gevochten, maar nu gaan we er toch echt voor
Hihi bedankt voor de reacties Babystev joun kindjes liggen meer bij de leeftijd van mijn kids.. Mime28 die van jou zijn al wat ouder. dan was ik sowieso al begonnen voor een 3de WHAHWAHWAH