Kriebelt voor een derde!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MICH18, 17 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hoi dames,

Vind het best wel erg... mijn zoontje is pas 8 maanden en het kriebelt nu al voor een derde..... alsof we het niet druk genoeg hebben.....

Ik vind het zo gek dat ik dit gevoel zo sterk heb!

HELP!:$

2. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mich18, je hormoonhuishouding is na8 maanden vast alweer wat in balans! Is je man ook in voor een derde? Ik heb nu 3 kinderen en het is een feest, soms hectisch maar ook zo leuk met ons clubje!!

3. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hihim ik durf het hem nog niet eens te zeggen!! Denk dat hij zeker een jaar wilt wachten!!

4. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik had dit gevoel ook al vrij snel na de bevalling. En dat gevoel is niet meer weg gegaan. We hopen snel zwanger te mogen worden!

5. Babystew

Babystew Niet meer actief

Hier hetzelfde! Onze jongste dochter is 10 maanden.
    Ben zelf erg aan het twijfelen wanneer het 'juiste' moment is: binnenkort alweer gaan proberen zodat er niet zoveel leeftijdsverschil tussen alledrie zal zitten (mocht het zwanger worden lukken dan, is ook nog maar de vraag natuurlijk..) of juist te wachten totdat onze jongste ouder is en het allemaal wat makkelijker zal zijn/wat minder hectisch etc..

6. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik heb dat gevoel al sinds de geboorte van de tweede (met naam en alles ;)) Ik heb er heel hard tegen gevochten, maar nu gaan we er toch echt voor :D

7. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hihi bedankt voor de reacties Babystev joun kindjes liggen meer bij de leeftijd van mijn kids.. Mime28 die van jou zijn al wat ouder. dan was ik sowieso al begonnen voor een 3de WHAHWAHWAH

Deel Deze Pagina