Grote speelgoedboeken Intertoys/Bart Smit

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweenie87, 27 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweenie87

Tweenie87 Actief lid

26 apr 2007
    176
    0
    16
    Somewhere :)
    Hey,

Iik vroeg me af hoe ik aan die grote speelgoedboeken van bv de intertoys of bart smit kom? Komen die met de post? of moet ik die afhalen in de winkel? Ik heb echt geen flauw idee.. Jullie wel hopelijk! :)

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.814
    4.194
    113
    Hier zijn ze beide al in de brievenbus gevallen.
    Intertoys paar weken terug en gister de bart smit. Gewoon met de normale reclamefolders

3. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.914
    5.233
    113
    Home
    wij hebben ze ook al binnen gewoon met de folders gekregen.

4. Tweenie87

Tweenie87 Actief lid

26 apr 2007
    176
    0
    16
    hmm..Ik heb echt niks binnen gehad..Nou gebeurt het wel vaker dat ik reclame die ik "moet" krijgen niet binnenkrijg :) haha maar goed..Denken jullie dat ze die boeken in de winkel hebben liggen?

5. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.914
    5.233
    113
    Home
    het kan ook zo zijn dat je ze nog binnenkrijgt mijn vriendin had die speelgoedboeken 3 weken eerder dan mij.
    ik ben nog niet in de winkels geweest maar meestal heb je ze daar ook wel liggen.

6. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Hier in het noorden liggen de boeken ook in de winkel.
    Maar je had ze moeten krijgen met de folders (mijn broer moest ze lopen...) MIsschien ook even aangeven in de winkel dat je geen boek hebt ontvangen. Vooral als het vaker gebeurt. Gebeurt hier ook wel eens dat de bezorger de pakketjes in de bossen gooit en zolang er geen klachten zijn, krijgt hij gewoon zijn geld. Lekker makkelijk verdienen dan.

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    JE kan ze bijde mailen, en dan kan je ze thuis gestuurd krijgen.
    Heb ik ook gedaan namelijk.

Of in de winkel zelf halen

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Het boek van de Intertoys heb ik uit de winkel meegenomen, want ook hier bezorgen ze slecht!

9. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hier heb ik ze beide al binnen! en in de winkel liggen ze ook!

10. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

me ma heeft hem wel :S wij nog niet... allebei niet helaas

11. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Hier ook nog niks binnen. Komen vanzelf wel hoor. Zij willen graag dat jij daar de sint inkopen doet dus zullen ze heus wel laten weten dat je het daar moet doen dmv zo'n boek ;)
    (Als ik aan die boeken denk dan krijg ik weer de kriebels als toen ik nog klein was.....erg heh :D Maarja bij mij was het leukste gedeelte ook de voorpret van door de boekjes bladeren "vol verwachting klopte mijn hart" enzo ;))

12. Tweenie87

Tweenie87 Actief lid

26 apr 2007
    176
    0
    16
    Ik kan ook wel ff mailen..Net zo makkelijk..
    Jaaaa heerlijk toch..zo'n boek doorbladeren..overal kruisjes zetten bij wat je wil hebben of een dikke cirkel erom heen...hihi kan me voorstellen dat me ouders gek werden..Het hele boek zat vol met kruisjes en rondjes :)

13. shir

shir Lid

22 sep 2009
    8
    0
    0
    maastricht
    intertoys heb ik al een hele tijd terug gekregen, bart smit helaas nog niet gehad

Deel Deze Pagina