Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar 'gooi' het hier maar ff neer. Ik heb toevallig een zwarte bank en 2 royale creme/witte stoelen te koop (ook op MP). De stoelen zijn helaas niet helemaal creme/wit meer, maar wellicht dat je hier een hoes overheen kan doen/maken? De bank is verder ook nog prima. We vragen er niet veel voor, het staat op MP op bieden. Misschien is het wat voor jullie? Anders natuurlijk heel veel succes. Heb helaas verder geen tips, want ben zelf totaal niet creatief
o een zwarte bank is wel wat we zoeken. maar is t leer of stof, want wij houden beide niet van leren banken. en wat voor stoelen zijn t ? heb je toevallig een foto?
Mendie, Heb niet je hele topic gelezen en misschien is het al gezegd, maar ik heb de nieuwste Mama in huis gehaald en daar staan heel veel tips in voor het veranderen van je huiskamer! Met heel veel plaatjes!
o maar dat is ook een goede zeg die ga ik maar even halen dan morgen! nou meiden, als t zo nog even doorgaat, hebben wij straks een kamer helemaal vol met ideetjes van jullie t resultaat laat ik uiteindelijk ook wel even zien natuurlijk
Succes Ik heb hem zelf ook om die reden gekocht. Ik heb een joekel van een woonkamer, maar ik vind het nog wat steriel overkomen. Dus wil ook het 1 en ander pimpen.
Mendie: het is een zwarte bank van stof. Hieronder de links naar de MP advertenties: Marktplaats.nl > Grote zwarte 3-zits bank - Huis en Inrichting - Banken | Bankstellen Marktplaats.nl > Twee royale creme/witte fauteuils - Huis en Inrichting - Fauteuils Marktplaats.nl > Nog mooie eiken salontafel - Huis en Inrichting - Tafels | Salontafels Misschien is het wat voor je/jullie, misschien niet... kijk maar ff. Het is natuurlijk niet nieuw, maar zeker niet in slechte staat en voor een 'prikkie' al zeg ik het zelf Succes met de metamorfose!
amle moet wel zeggen dat het er mooi uitziet. wat een leuk idee van jullie met die bank en dan 2 stoelen heel leuk.
Thanx Elif! Vind het zelf ook nog wel mooi hoor, maar was gewoon ook weer toe aan verandering. Maar.... het is dus te koop ... haha!