Dag allemaal, Ik ben nieuw hier dus weet nog niet goed hoe het werkt. Ik heb een zoontje van 2,5 en we willen al een tijde voor een 2e kind gaan. ik ben inmiddels al 5 maanden met Clomid bezig. Mijn eerste zoontje is ook middels Clomid verwekt, alleen was het toen na de 3e keer al raak. Iemand hier ervaringen mee? hebben jullie last van de bijwerkingen? Ik enorm!
Hi! Hier ook veel bijwerkingen van de Clomid Daarom nu overgezet op Gonal F! Balen dat het deze keer langer duurt dan de eerste keer zeg! ik hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie! Je kan meer meiden met Clomid ervaring vinden onder het kopje : Vruchtbaarheidsbehandelingen
Ik ga 11 januari weer naar de gyn om clomid te halen. Wij willen voor een 4de kindje proberen. Mijn jongste is nu 7 mnd. Mijn oudste en jongste zijn ook mbv clomid geboren en de middelste lukte het niet met clomid. Zoals je in mijn handtekening ziet.. behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Mag ik vragen van welke bijwerkingen jullie last hebben? Vandaag mijn tweede tablet clomid ingenomen na 10 dagen provera.