Stijgende hcg, licht bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ijsbeertjes, 27 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ijsbeertjes

10 feb 2014
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hi iedereen,

Ik zit op dit moment in ontwetendheid en ik word er gek van :(

Ik heb 21 december positief getest met CB, die gaf 2-3 weken aan. Dit was even schrikken omdat ik 13 december een menstruatie heb gehad en tot nu toe bloed ik heel lichtjes.

22 december kreeg ik een inwendige echo (ik probeer obv t zh zwanger te worden ivm pcos) hierop was echter niets te zien, ik had ook een bloedtest gedaan, hieruit bleek dat mijn hcg op 175 zat. 2 dagen daarna was mijn hcg gestegen naar 220 en weer 2 dagen daarna steeg deze naar 450 ook zagen ze dit keer "iets" in mijn baarmoeder van 5mm groot, wat een eventuele vruchtzakje zou kunnen zijn. Ook denkt de gynaecoloog niet dat het een bbz is.

Morgen moet ik weer terug naar het ziekenhuis voor een bloedtest en een inwendige echo.

Wie heeft hier ervaring mee gehad? Of wie weet wat dit eventueel zou kunnen zijn.

Ik hoor graag van jullie.

2. Adrienne1

Adrienne1 Actief lid

17 jul 2014
    139
    0
    16
    ik snap je heel goed.. heb zelf echt rot maanden achter de rug.. maar dat was denk ik zeker wel anders bij jou hoor!! ik verloor namelijk meer bloed en mijn hcg waarde was veel lager als die van jou, bij mij was het toen wel een bbz maar daar waren ze 'gelukkig' op tijd bij.

Ik hoop voor jou uiteraard op het beste! en als de gynaecoloog niet vermoed dat het een bbz zal dat ook echt niet! bij mij waren ze me vanaf dag 1 er al op voor aant bereiden dat dat wel eens zo kon zijn.. was even hard maar ze hadden wel gelijk!

Laat je het morgen even weten?

Succes!!

Liefs, x

3. ijsbeertjes

10 feb 2014
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dank voor je berichtje adrienne. Wat naar dat je dit heb moeten meemaken :( en inderdaad gelukkig dat het op tijd werd ontdekt, want las dat een bbz best gevaarlijk kan zijn. Ik zie dat je inmiddels ook al een tijdje bezig bent en hoop dat het je gauw lukt! Ik laat morgen weten hoe het was gegaan bij het ziekenhuis.

4. Adrienne1

Adrienne1 Actief lid

17 jul 2014
    139
    0
    16
    Een bbz kan inderdaad heel gevaarlijk zijn, het was een blijft een nare ervaring,, nu zijn we 4 maandjes verder en zijn we er klaar voor! :)
    Ik mag over 6 dagen testen net voor mijn 25e verjaardag en hoop dat het positief is.. dat zou wel een heel mooi cadeau zijn toch? :)

Hoelaat moet je morgen naar het ziekenhuis? en weet je de uitslagen gelijk?

Liefs, x

5. ijsbeertjes

10 feb 2014
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oooh spannend, zal voor je duimen. Ik ben toevallig ook 24 haha en inderdaad dat zou een geweldig cadeau zijn voor je verjaardag, zo een gedachte had ik ook toen ik eerst positief testte, santa came early this Year.. Hopelijk is het een blijvertje

Ik moet morgen 9 uur in het ziekenhuis zijn en ik krijg de uitslag van mijn bloedtest binnen een uur en krijg dan ook een inwendige echo. Ik hou je op de hoogte

Liefs

6. Adrienne1

Adrienne1 Actief lid

17 jul 2014
    139
    0
    16
    Lees je berichtje nu.. Je zal dus nu in het ziekenhuis zitten.. Ik duim voor je dat alles goed is!!

Liefs, x

Deel Deze Pagina