Hallo, De maanden juli tot en met oktober voelde ik mijn eisprong altijd. Het deed zelfs erg veel zeer. Vooral die van oktober dat ik echt een halve dag krom op bed moest liggen. In november voelde ik hem niet en werd ik zelfs drie dagen eerder ongi. Deze maand heb ik hem ook gemist. In oktober heb ik ovu testen gebruikt, maar omdat mijn man voor werk weg moest november niet. Door een vervelende griep deze maand ook geen ovutesten gebruikt. Nu is mijn vraag als ik er eerst altijd last van had en de laatste keer zelfs zoveel dat ik krom lag en ze nu niet meer voel kan dat. Wellicht dat niemand het antwoord weet, maar is het herkenbaar.
Ik had de ene maand meer last dan de ander. Maar wel elke maand dat ik hem voelde. Wellicht was het heel zachtjes en heb je hem niet gevoeld. Ik zou even wachten tot het einde van je cyclus. Als je ongesteld word heb je ook een eisprong gehad. En als je evt zwanger bent ook. Als.je geen eisprong hebt dan duurt je cyclus veel langer tot je wel een eisprong hebt.
Je hoeft je eisprong niet persé te voelen. Het kan zijn dat je er de ene keer heel veel last van hebt en dat je een andere keer helemaal niets voelt. Het wel of niet voelen zegt niks over de eisprong zelf.
Thx dames. Ik vond het alleen zo raar aangezien ik ze al sinds mijn 16e heel bewust voel en meemaak en daarom ook op doktersadvies vroeger de pil doorslikte ik ze nu al twee maanden niet heb gevoeld en ineens een cyclus had van 24 dagen. Ik ben inmiddels al zes jaar pilvrij.