we willen zwanger worden maar ik snap het niet!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Corry, 14 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh maakt niks uit hoor....als iemand een bericht stuurt kun je persoonlijk op diegene reageren....dus dat deed ik bij jou hahahahahaha....

Maar nu even een weekje afwachten en ik hoop voor je dat je zwanger bent natuurlijk...maar eerlijk klinkt het meer als ontpillen;) maar vergeet niet gewoon sex te hebben want misschien krijg je wel nu ergens je ei!

2. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Hoihoi!
    Ik heb helemaal geen ontpillen gehad, dus niet iedereen hoeft dit te krijgen!

Verder denk ik dat je je eisprong hebt gehad. Ik heb zelf van mijn ei totaan mijn ongi pijnlijke boobies, een niet helemaal fit gevoel, enz.
    Het vervelende is dat dit net zo goed zwangerschapskwaaltjes kunnen zijn. Of iets dat bij je eisprong hoort en over gaat in zwangerschapskwaaltjes.
    Kortom, het kan nog alle kanten op. Ik zou wachten tot 21 augustus en dan lekker een testje wagen als je nog niet ongi bent.

Het woord wachten zul je vaker horen op de weg naar zwanger worden!

Succes!

3. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Bedankt voor alle reactie's!
    Ik begrijp dus dat er niks uit te sluiten is, en dat het altijd anders is. En dat het dus van alles kan zijn! Lekker makkelijk allemaal haha.

Nou "geduld is een schone zaak" wordt dan maar mijn levensmotto de komende tijd!

4. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Zou me wel op dat motto instellen ja;)

Succes!

5. Joy2

Joy2 Niet meer actief

als haar eisprong zoals sommige zeggen de 7e is geweest kan ze niet zwanger zijn mits ze de dag voor haar vertrek nog geklust heeft heeft ;)

dus ik zeg ontpillen :( succes meis! hoop dat je snel zwanger mag zijn :)

6. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Ik ben in februari 2011 gestopt met de pil en ik kreeg pas eind juni 2011 mijn eerste ongesteldheid en heb toen al die tijd last gehad van gevoelige borsten en veel afscheiding.

Ik hoop dat je snel een regelmatige cyclus krijgt, dat ontpillen vond ik persoonlijk heel vervelend en super lang duren.

7. wannabepregnant

15 aug 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je aan het ontpillen bent...
    Ik heb de eerste 3 maanden ook zo'n slijmsliert (exact zoals jij beschrijft) gehad rondom dag 14, dus vandaar dat ik precies weet wat je bedoeld...
    Dat gekke vrouwenlichaam kan ons behoorlijk in de war brengen! Ik heb echt al allerlei klachten gehad en mijn lichaam moet dus echt wennen aan het feit dat ik er geen hormonen meer in stop.
    Er is van alles veranderd aan mijn borsten (na eisprong tot menstruatie groter, gevoelige tepels, brandende tepels etc.) ben ik erg moe, is mijn huid veranderd, heb ik erg vaak buikpijn (laag dus rondom eierstokken en bm), ben ik 3 maanden erg misselijk geweest etc. etc. Dit zorgde bij mij ook voor veel vragen en onduidelijkheid, maar inmiddels begrijp ik alles iets beter en wordt gelukkig alles ook weer een beetje "normaal".
    Geef je lichaam dus even de kans om te wennen aan het feit dat zij het allemaal zelf weer moet doen.
    En uiteraard hoop ik voor je dat het snel raak is ;)

8. Appeltje1985

Appeltje1985 Niet meer actief

klinkt mij meer als ontpilling.
    toen ik gestopt was met de pil heb ik ook een paar weken niets gemerkt maar na 3 weken begon het "circus"
    - pijn in de buik
    - grotere en gevoelige borsten (incl tepels)
    - stemmingswisselingen
    - emotioneel
    etc

mijn vriend en ik hadden tegen elkaar gezegd dat ik 4 keer ongesteld zou worden en dan proberen zwanger te worden.
    dit om mijn lichaam te laten wennen aan alle veranderingen.
    (heb 11 jaar de pil geslikt)
    deze week is mijn 4e menstruatie :D !!!
    over anderhalve week gaan we op vakantie, misschien wordt ie daar wel verwekt ;)

Deel Deze Pagina