De eerste keer duurde het best lang voordat ik zwanger was, en nu in de eerste ronde al raak! Ik ben zo blij! Ik moest dit gewoon even hier kwijt, mijn man is in het buitenland voor zijn werk. Ik wil hem de hele tijd opbellen, maar is het niet leuker om het zo te vertellen?
Hi Hi Ik zat in precies dezelfde situatie!! Vriendlief zat in het buitenland toen ik de test deed. Heb hem het niet telefonisch verteld. Zat een beetje in dubio hoor. Met de gedachte " wat als er iets gebeurd met hem" Hij kwam wel 1,5 dag na de test naar huis. Toen de test ingepakt! Ben blij dat ik het zo gedaan heb. Om de reactie te zien!! Succes ermee!! En natuurlijk gefeliciteerd!!
Dankjewel! Ik denk dat ik inderdaad ook nog even wacht. Over 3 dagen komt hij thuis. Zijn reactie zou niet willen missen. Jij ook nog gefeliciteerd trouwens!
Hallo Dames!! Als eerste iedereen gefeliciteerd natuurlijk!! En ook ik ben zwanger van de 3e!! En ik zit met de kids 3 dagen bij mijn ma, voordat ik ging heb ik een testje gedaan met een heeeeeeel licht tweede streepje, dus vriendlief weet wel dat het waarscheinlijk raak is...maar wat hij niet weet is dat ik stiekem nog 2 x getest heb hier bij mijn ma, ik hield het gewoon niet meer ..en ook allebei posi!!!!! Morgen kom ik thuis en dan test ik nog een keer met me mannetje, Dan laat ik daarna wel de andere testjes zien, hihi..en leg hem wel uit dat ik niet anders kon *Dikke knuf*
Super! Gefeliciteerd Bij ons duurde de eerste keer ook best lang, en nu de derde ook in 1 keer raak hihi... Nou geniet er maar van, groetjes.