Hallo allemaal, Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Patricia (nickname kweb) en ik ben nieuw hier. Had al ff geneust op het forum en heb me dan ook gister aangemeld. Mijn vriend en ik zitten momenteel in onze 2e ronde en hopen natuurlijk erg snel zwanger te worden. Kan heel snel gaan (heb ik hier gelezen) maar natuurlijk kan het ook lange tijd duren....of in het ergste geval mss wel helemaal niet. Maar daar gaan we niet van uit. Gek zeg, als je eenmaal besloten hebt te stoppen met de pil, kan je aan niets anders denken. En natuurlijk weet ik dat je moet proberen er niet de hele dag mee bezig te zijn. De afgelopen 2 dagen heb ik wel last gehad van wat gemene menstruatie achtige buikpijn en gister ook wat rugpijn. Verder denk ik ook dat mijn tepels iets donkerder zijn dan anders en mijn tepelhof(fen) wat groter. Maar met volledige zekerheid kan ik het niet zeggen. Dit kan natuurlijk allemaal met ontpillen te maken hebbn, maar heb er vorige maand geen last van gehad. Nouja, we moeten toch afwachten want mijn NOD is pas de 24e (dus over 9 dagen) Goed, nou ik blijf lekker neuzen op het forum en hoop dat ik jullie snel goed nieuws kan brengen. En natuurlijk hoop ik dit voor de andere ook. Tot schrijfs
hoi kweb, ik ken het, er zo mee bezig zijn. eigenlijk wil ik dat niet maar het blijft gewoon in mn hoofd. deze site is wel fijn omdat je zo toch lekker je ding kwijt kan. hopen dat het voor jou raak is. Ik wil zaterdagochtend gaan testen. Ik voel vanalles maar t kan ook gewoon de aankomende ongi zijn. grt nanna
Hoi Nanna, Spannend hoor ! Het is ook gewoon leuk om ermee bezig te zijn en er over te fantaseren. En toch hoop je ergens dat het bij jou wel snel is...doordat het mss in de familie zit dat het snel raak is..... Nou, hier kunnen we er lekker over kletsen, zonder dat iemand gek opkijkt, want we zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Ik ga zaterdag voor je duimen Gr. kweb
ja mn mams was snel zwanger beide keren 2e ronde. maar ze zegt dat dat niets zegt...mmm hoe zit dat bij jou? en je nod is over 9 dagen? mischien was het wel je innesteling zoals daliya zegt. maar goed, fantaseren is zooo leuk! maar soms word je er gek van de test is al in huis en nu dus er vanaf blijven tot zaterdag maar als ik me echt niet kan inhouden dan wordt het vrijdagochtend. Nu maar hopen dat vrijdag die ongi uitblijft. grt nanna
Welkom hier en ja je verhaal komt me wel bekend voor! Zodra j besloten hebt dat je toch wel een kindje wilt dan kan je bijna aan niks anders denken! Ik wilde het niet, maar het gebeurde toch wel! En dit forum werkt dan ook erg verslavend hoor! hihi Het is heerlijk hier te kletsen! Wij waren er ook heel erg mee bezig dus maar sinds ik zondag weet dat ik zwanger ben is er gewoon een soort rust! Vind het heerlijk sex te kunnen hebben wanneer ik wil! En niet wanneer het moet, want toch ben je een klein beetje met het moeten bezig! Hoeft bij mijn nu niet meer! Hoop voor jou ook dat het snel raak mag zijn! en ja wie weet had je een innesteling...spannend....nog 9 dagen! Maar ja het kan alle kanten op! Succes!
Ja idd....mijn zus 1e 4e ronde en 2e 3e ronde.... Vind het echt superspannend voor je...en kan me voorstellen als je niet kan wachten. Maar niet getreurd als ie negatief zegt, want mss heb je dan wel te vroeg getest voor een goed resultaat.... Mooi, wat goed zeg...in de hoeveelste ronde was het raak? En klopt bij ons is het ook wel..."schat, we moeten !" Heb nu zelfs al na mn eisprong dat ik er wat minder zin in heb, omdat we daarvoor al zoveel hebben gemoeten....maar dat komt vast allemaal weer goed. Nou meiden, erg gezellig hier
Ik ben sinds 5 mnd gestopt met de pil maar niet bewust bezig geweest met kindjes en vanaf afgelopen maand zijn we serieus bezig zeg maar. Ik kan ook aan niks anders meer denken....soms best vervelend..hihi En nu ook nog 5 of 6 dagen overtijd en de testen zijn negatief.... Wacht maar weer af. Succes allemaal!
Nou vandaag ook wat witte afscheiding gehad. Maar ik lees zoveel verschillende dingen op het forum dat ik niet meer weet of dit nu naar de positieve of negatieve kant neigt :S Buikpijn is niet meer zo heftig als eerst, maar wel aanwezig zeg maar. Over 8 dagen zou ik kunnen gaan testen.... zucht...als de ongi maar uitblijft.....
Ja overal lees je weer wat anders.. Ik heb ook wel last van buikpijn..zere tepels..en ook ik heb het gevoel dat mijn tepelhoffen groter zijn geworden..maar ik kan dus over 10 dagen testen..spannend..! Nou meid succes en ik hoop voor je dat het raak is..!Ik duim voor je.. Liefs Marisss
10 dagen nog pffff.....echt niet leuk, dat je zo lang moet wacht he...eigenlijk zou je gelijk moeten kunnen testen, maar aan de andere kant...mss wel beter anders zouden we een vermogen kwijt zijn aan testen hahaha Maar uiteraard ga ik voor jullie allemaal duimen. We maken in elk geval allemaal hetzelfde mee dus dat scheelt
Nee zeker niet leuk..! Ik haat wachten, ik ben zo ongeduldig..haha Ja dan zou het ons echt een vermogen kosten. maar ja succes allemaal!
Hoi hoi, Allereerst welkom! Je verhaalt komt ook mij bekend voor! Vanaf dat ik gestopt ben met de pil denk ik er best veel aan (komt ook omdat ik moet tempraturen) maar probeer er toch zo rustig mogelijk onder te blijven. Helaas gaat dat de laatste paar dagen niet echt goed...mijn temp kaartje (zie album) is nogal spannend dus ik ben toch stiekem enorm zenuwachtig. Ik kan geloof ik over 4 dagen testen maar dat is (geloof ik) de 20e en dan ben ik jarig...zou het vervelend vinden als ie negatief is. Durf eigenlijk helemaal niet te testen Ben zo bang voor nega... Liefs!
nog 2 dagen wachten! pfff het duurt zeker lang de tijd tussen je vruchtbare periode tot je nod. maar ik ben er bijna tot nu toe; - nog steeds steekjes in onderbuik, wordt iets meer, het lijkt er zo op dat ik ongi wordt. - hoofdpijn - en vooral erg moe verder geen misselijkheid oid ik wacht morgen op mn ongi en zo niet dan wordt het zaterdag testen! succes allemaal, ik leef met jullie mee.
Nana... ik heb morgen mijn laatste dag van de cyclus, wil in het weekend of maandag gaan testen. Als de niet zijn doorgebroken. Heb wel mentruatiekrampen,maar dat kan van alles betekenen.... Succes! Groetjes, mexican