van harte gefeliciteerd en ik hoop met heel mijn hart dat het goed gaat en dat je er lekker van kan gaan genieten... groetjes Sammie
Dank jullie wel meiden Jullie ook gefeliciteerd en voor alle anderen die wachten en in spanning zitten; ik duim voor jullie liefs, Kris
Bedankt lieve meiden voor de reacties! Afgelopen vrijdag heb ik contact met de HA gehad en ik heb donderdag 1 juni een afspraak. Ik voel me prima al blijf ik onzeker.. Bij ieder pijntje ben ik toch bang en dat is toch een erfenis van twee miskramen. De HA geeft aan dat je een miskraam niet tegen kunt houden en dat ik moet genieten en vertrouwen. Dat probeerde ik ook echt en ik heb me voorgenomen om vanaf nu echt te genieten. Niet meer proberen maar doen! liefs, Kris
Lieve kriskras, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Kan me voorstellen dat je bij ieder pijntje of krampje of afscheidinkje schrikt, volgens mij heb ik dat ook als het ooit weer zo ver komt. Ik duim heel hard voor je dat die eerste enge weken snel voorbij zijn, en dat alles voorspoedig verloopt! Groetjes, Wendy