Cato super leuk! Vlot en vrolijk en fijne klank. Jolie wat te soft, zoet en zeurderig. De jongensnamen vind ik beide wel leuk, maar Sepp denk ik toch het leukst. Klinkt iets minder 'boers' dan Koen. Maar Koen vind ik ook leuk.
Jolie en Sepp. Cato vind ik echt werkelijk waar verschrikkelijk Zou echt medelijden met haar hebben, vooral als ze wat ouder wordt. Maar Jolie klinkt geweldig. Lekker vrolijk, stoer en vrouwelijk.
Ik vind Cato een leuke naam en ook leuker bij Jens. De jongensnamen vind ik beide leuk maar neig toch meer naar Sepp. Succes!
Jolie en Sepp, hoewel 2 J's Jolie en Jens niet mijn voorkeur zou hebben. Cato kan ik niet aan wennen. spreek je dat uit als Ca-tooo of Caaa-to? Sepp vind ik erg leuk!
Met de dubbele J's, snap ik.. Alleen is Jens* niet meer bij ons. Met de geboorte bij 23 weken is hij overleden. (Lang verhaal). Maar zou het wel leuk vinden als het idd een beetje matched! Wel grappig om te zien dat het voor iedereen zo wisselend is . Je vind het helemaal niks of helemaal geweldig. Maar goed ook, anders zouden we allemaal hetzelfde heten . Als je nog namen weet wat in die richting zit, hoor ik het ook graag! Misschien dat we nog iets over het hoofd gezien hebben.. Bedankt iig voor jullie reacties al!