Wie helpt ons nog even over de streep!!! we twijfelen nog steeds tussen een paar namen.... is 1 nieuwe bij gekomen alvast reuze bedankt!!
Karel hoorde ik net toevallig in het dorp hier....... mama riep haar zoontje ; karel kom je? vond ik wel leuk klinken... maar we komen er niet uit, drama, nog 3,5 maand... help help help
Ben enorme fan van Karel! Het heeft een beetje een Kruimeltje-gevoel (guitig, kattekwaad op de leuke manier)
Ik vind ze eigenlijk allemaal vreselijk, sorry. Heb op Mika gestemd, vind de andere namen allemaal zo oudbollig en ouderwets.
mika gestemd. karel vind ik een naam voor een oude vent met snor (type tuinman uit eigenhuis en tuin, rob of nico??). joep vind ik ook niks, max wel, maar mika leuker.
Sam en Joep óf Sam en Max..... Ik heb op Joep gestemd, maar bij nader inzien vind ik Max toch leuker bij Sam klinken.
Ik heb ook op Mika gestemd. De combi Sam & Max doet me hier aan denken http://pc.guias-trucos-juegos.com/wp-content/uploads/2007/08/sam-max-pc.jpg
Joep vind ik het leukst! Karel vind ik ouderwets. Mika, kan nog wel Max is een beetje een honden naam vind ik, zo vel honden heten max.