Sam en Max klinkt net als knabbel en babbel, of Jip en Janneke... leuke namen appart, maar samen niet. Joep is wel oke, niet echt mijn smaak. Karel vind ik voor een baby niet echt... denk inderdaad ook aan een oude man. En Mika is zo´n typische modenaam door die zanger. Conclusie, ik heb voor Joep gestemd
Ik ook. En vooral Joep ( joep meloen, joep stapt in de poep, joep eet een broodje poep. Die gaat dat niet leuk vinden op school )
Heb Max gestemd. Zou ik zelf nooit voor kiezen, maar van dit rijtje wel de leukste en ook het beste bij Sam.
Heb Mika gestemd, Max gaat ook nog wel maar zoals iemand al zei vind dat ook een honden naam (sorry) Joep en Sam vind ik zo'n jip en janneke gehalte. En Karel..... vreselijke naam. Doet me ook denken aan een oude vent
Vindt alle namen afschuwelijk, maar heb uiteindelijk voor Max gestemt. Vind Karel en Joep echt niks, doet me aan opa's denken.. sorry
Joep vind ik juist leuk! Heb het idee dat deze naam weer een beetje terug aan het komen is. Joep en Sam passen ook goed bij elkaar, maar Max vind ik er ook bij passen. Mika vind ik een ander soort type naam en Karel vind ik gewoon niet mooi.
Oorspronkelijk geplaatst door fontana ik blijf bij joep!! super leuke naam, vlot, kort, bondig en past super leuk bij sam. Oorspronkelijk geplaatst door maja82 Helemaal mee eens Vind het veruit de leukste naam bij Sam. Hier nog iemand die op Joep heeft gestemd!