Beste allemaal, Zondag heb ik een bericht geplaatst met een poll, bedankt voor al jullie reacties, het heeft ons zeker geholpen. We hebben nu besliste om geen naam met een J te kiezen aangezien onze zoon al J.orrit heet. Een meisjesnaam hadden we al dus dat is geen probleem. We hebben nu een nieuw rijtje met een paar dezelfde namen als vorige keer, maar ik open toch maar even een nieuw onderwerp aangezien het anders wat verwarrend wordt met alle (nieuwe) namen. Nu dus weer de vraag welke jullie het mooiste vinden. Hopelijk zijn we er gauw uit Thijs Sander Arnoud Remon Remco
Thijs! Hele leuke naam! Sander en Arnoud vind ik wen beetje oudbollig. Noud dan wel weer erg leuk! Remon en Remco vind ik een beetje als namen uit een achterbuurt klinken.
Ik heb op thijs gestemd. Prima "niks aan de hand" naam. Sander kan ook nog wel, maar de rest vind ik niet echt top. Succes met een keuze maken.
Erwin vind ik in dit rijtje ook wel passen... Thijs, Sander en Arnoud zijn wel ok maar niet wauw... Marnick vind ik de leukste naam die je hebt genoemd