We zijn al een poosje uit de naam voor ons meisje. Alleen de schrijfwijze levert nog wat ge-heen-en-weer op. Gaan binnenkort proefdruk van het geboortekaartje laten maken, maar met welke versie? Wat vinden jullie het mooiste staan? Tweede en derde namen zijn: Rosa Maria
Hmm.. goeie! Ik spreek het uit als Saa-Raa. Maar in combinatie met de andere namen vind ik zelf al die A's op het einde niet zo fraai. De H achter Sarah breekt dan wat.. denk ik..
Ik spreek beide namen als Saaraa uit, net als Jona of Jonah, Noa of Noah, dat spreek ik ook hetzelfde uit.
Om de reden die jij noemt (allemaal losse a's) zou ik juist kiezen voor Sara, dat past bij de andere 2 namen. Sara Rosa Maria is clean, erg mooi.
Heet zelf Sara, zou dus ook voor die spelling kiezen. Vind de letter 'h' ook een overbodige letter in deze naam en daar houd ik niet zo van.
Sara! Dit is de tweede naam van ons dochtertje. Ik vind de H overbodig en daarbij vind ik zonder H ook een stuk 'frisser' staan. Juist bij de andere twee namen vind ik Sara erg leuk, staat het mooiste samen.